掃呢頁CODE去手機

2023年1月5日 星期四

安哥同學會|江美儀做完女一即遭劇組封殺:過程中太過自我 #江美儀

江美儀憑無綫劇集《下流上車族》,角逐《萬千星輝頒獎典禮2022》3個獎項,包括「最佳女主角」、「最受歡迎電視女角色」及「最受歡迎電視搭檔」。她日前接受 ...




江美儀憑無綫劇集《下流上車族》,角逐《萬千星輝頒獎典禮2022》3個獎項,包括「最佳女主角」、「最受歡迎電視女角色」及「最受歡迎電視搭檔」。她日前接受港台節目《安哥同學會》訪問時提到:「呢行幾得意,首先我哋亞洲電視藝員已經係次一等,唔知點解,佢哋嘅價值觀覺得亞視啲人係低人一等,低人一等都冇嘢做,真係慘過地底泥。」

節目中,主持陳圖安大讚江美儀在無論是在《街市遊樂團》抑或《下流上車族》都表現出色,江美儀自爆接拍《街市遊樂團》的主要原因,是因為被劇組封殺。「《親親我好媽》係我第一次喺TVB做女主角,樣樣嘢都好緊張,好想做好件事,可能喺過程中太過自我,

好想人哋配合我去完成一件事,覺得自己拍攝時有負能量,變咗……呢套劇之後靜咗,因為太多傳言、太多嘢發生,我係到《街市遊樂團》先有返啲嘢做,嗰時所有drama都停晒、冇得做。」

江美儀拍《親》時,曾經有傳佢因為對劇本感到不滿,趁戲劇製作總監曾勵珍放大假時,單人匹馬向當時仍是助理總經理杜之克,越級投訴珍姐下屬兼《親》劇監製關永忠,最後除搞到停廠之外,亦令喺無綫打工30年嘅關永忠執包袱走人,此舉令珍姐十分震怒,即時將江美儀雪藏,就算之後拍《同盟》都只能做大配角。

節目中,江美儀表示自《親》之後,雖然有監製想搵佢拍劇,但最後都不獲批准,後先她開始自我反省。「當時我太緊張、太想件事好,想所有人配合我,當中有好多內裡原因,不過都過咗去。你想人幫你,有一百個方法,我揀咗最唔好、最直接,令到人地最唔舒服。人哋係聽你講,但心會唔舒服。我係為件事好,但有一千個方式,點解你搞到最後咁?反省過之後,加上呢一兩件有宗教信仰,我係佛教,每相信每個人都有張單,到你離開世界時都要埋單,你埋單時做過啲咩,你要自己搞返掂,冇人幫到你。呢樣我覺得好合理,就正如我當時太驕傲、自我,(劇集》出到嚟收視係好,但冇預期的效果。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!