掃呢頁CODE去手機

2023年1月5日 星期四

唐詩詠:黃翠如約唐詩詠出海睇日出 感動示愛:謝謝人生低谷有你在旁! #唐詩詠 #黃翠如

藝人唐詩詠、黃翠如日前齊齊相約出海看日出,不過原來詩詠向來有暈船浪,翠如將她們於船上的片段放上社交網,配文謂:「和我看日出的女人,看着這Video,有 ...






藝人唐詩詠、黃翠如日前齊齊相約出海看日出,不過原來詩詠向來有暈船浪,翠如將她們於船上的片段放上社交網,配文謂:「和我看日出的女人,看着這Video,有點說不出的感動,謝謝人生走過的低谷,你也在旁。」片中的她們互相依靠着,期間,詩詠說:「好想嘔!」翠如就謂:「佢最怕暈船浪,居然話去睇日出!」


詩詠事後亦有PO出日出相留言:「過去的探索,令我更清楚了解自己,並明白到我已經準備好迎接以後的挑戰。」看來離開娘家無綫後,她對於自己的前景更清晰,心態亦都比之前好。


詩詠接受東網獨家訪問時,被問到看日出前有否吃暈浪丸,她謂:「有呀!不過我冇諗過咁大浪,所以初時都有啲後悔,但睇完又真係好開心喎!(做乜突然咁有興致?)因為自己好多嘢想試做,其中一樣就係睇日出,依家我嘅諗法係想做就做,好多嘢都想去試吓,2023年開始睇到一個咁靚嘅日出,都係一個好開始,雖然過程係有啲辛苦,但結果係好美好,希望2022年唔好嘅都過去,展望未來。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!