掃呢頁CODE去手機

2024年3月29日 星期五

麥玲玲驚傳被綁架交500萬贖金 獨家親自闢謠:家燕姐即刻打嚟問 #家燕姐 #薛家燕 #麥玲玲

著名玄學家麥玲玲中港兩地知名度高,不時北上睇風水出騷。去年12月她突然傳出在內地睇風水期間被綁架,更須交出500萬贖金才成功甩身。麥玲玲日前接受《香港 ...




著名玄學家麥玲玲中港兩地知名度高,不時北上睇風水出騷。去年12月她突然傳出在內地睇風水期間被綁架,更須交出500萬贖金才成功甩身。麥玲玲日前接受《香港01》獨家訪問親自闢謠,又詳解流言始末,她笑謂:「大陸百分之一百二十咁安全!」

朋友致電關心始知「被綁架」

玲玲師傅去年12月驚傳被綁架,當時她人身處內地工作,傳媒朋友及薛家燕致電關心,才得悉自己「被綁架」,她說:「有啲Media老總好緊張,即刻WhatsApp我,問我安全嗎?我話梗係冇事啦,如果唔係話我知,我都真係唔知。之後家燕姐聽到呢個消息就問我:『係咪真㗎?我好驚呀!』」

親解「綁架案」始末

玲玲師傅稱,多年前北上工作聽聞內地治安一般,今天藝人北上蔚為風潮,被記者問到此事,她才講笑指,最怕北上被綁架老公不交贖金,她估計謠傳或始於這個玩笑話,「我初初大約十幾二十年前,返大陸的確有啲驚嘅。我第一次返大陸嘅生意係來自溫州嘛,當時我問我個普通話老師,佢話:『溫州好危險㗎,全中國騙子都集中喺溫州,你都係唔好去』咁我嗰陣未知咩事。我個客喺機場見到我本書,好想請我睇(風水),我就推咗話,我一個女仔去唔到咁遠㗎佢就係咁打嚟,話錢唔係問題,我開一個價佢又完全冇問題,咁你咪仲驚囉。」

玲玲師傅續指:「後來係曹眾陪我上去,佢好熟嗰邊,陪我見個客,佢好熱心,真係冇嘢。到後期記者問返我,點解會去做大陸市場,你諗吓而家啲人先返上去啫,我十幾二十年前已經返上去,嗰陣仲未係好安全,東莞成日都有人話會搶劫呀、電話唔可以四圍揸,嗰啲年代嚟㗎嘛!我就講笑咁同記者講,我就唔係好怕睇完冇錢收,如果佢綁架咗我唔俾我返嚟,我老公實唔贖我我講笑咁講咗個笑話,如果俾何德知道捉咗我,實唔俾贖金可能就咁,由笑話變咗個故仔。」

強調內地工作百分百安全:你當啲公安傻㗎咩?

玲玲師傅透露,她多數與內地大機構合作,並先收取訂金,「喺中國大陸做嘢係安全嘅,因為我哋做公司、大機構嘅嘢,都一定收咗訂金、收晒錢先行㗎啦,唔會話未收錢、唔知底蘊就去,我有幾個助手㗎嘛!第二我哋多數係做銀行、保險公司、美容院、樓盤呢啲,私人客睇得風水,多數要畀晒資料、地址、圖、擺低訂金,睇之前畀晒全數,先過去。我唔知點解會有一個咁搞笑嘅故仔、創作啦。」她又表示,從來不接夜晚酒吧騷,「我哋啲活動全部都日光日白嘅。同埋你當啲公安傻㗎咩?違反公安法,擾亂國家秩序,而家錢又唔使帶出街,全部都有電子支付。」

玲玲師傅強調,在內地工作百分之百安全,「如果呢一兩年有上過大陸嘅人都明白,大陸好安全,因為好多地方都有鏡頭啦,我唔敢講落後城市啦,大城市就一定冇搶劫㗎因為太容易捉」

楊茜堯丟失電話 一餐茶時間即尋回

麥玲玲內地人脈強大,一次楊茜堯在內地拍劇丟失了電話,靠玲玲師傅出手通知公安局,火速尋回電話,「飲完個茶就搵到我負責搵返,佢(楊茜堯)都有多謝我。後尾成個劇組當我慈雲山十三太保咁,乜都搵我。同埋當時因為隔離,佢哋(公安局)好多嘢都話畀我知嘅,佢又真係好神速咁搵得返。」

試過兩日無驗核酸:街道辦即刻打電話嚟

故對於傳言,玲玲師傅僅一笑置之,「你諗都諗到啦,以我哋嘅Connection,點會就咁行返落嚟當冇嘢呀?呢個世界都有皇法㗎嘛。」她又表示,試過疫情期間兩日沒驗核酸,已被當局人員「奪命追魂Call」,「治安完全唔使擔心,好安全,差唔多去到邊,疫情嗰時我行開咗一步,啲街道辦打電話嚟。我兩日冇落樓下驗核酸,街道辦打電話嚟問我去邊。我話我唔喺深圳,我去咗第二度喎,我鬧鬼人哋話,我阿媽都未問我去邊喎,街道辦!哈哈!所以安全到係,百分之一百二十咁安全㗎!」

不介意被同行冷嘲:吃不到的葡萄是酸的

部分風水師傅「跟車太貼」,嘲行內人均知不應輕易北上睇風水,玲玲師傅認為出於妒忌,「可能有啲嘢叫『吃不到的葡萄是酸的』。邊個唔想返去做呀?個個都想返去做。但你又要過到條深圳河,香港又要有名氣,個個背景都唔同。到底人哋個市場接唔接受你,都係一個問題嚟㗎嘛。所以我覺得冇所謂嘅,你覺得危險,大家唔上去,都係我上去㗎哈哈!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!