掃呢頁CODE去手機

2024年3月29日 星期五

專訪|張曦雯曾因失去拍劇機會而沮喪:有些事原來不要太強求 #張曦雯

張曦雯上年獲TVB頒發十年長期服務金牌,由模特兒出身、之後選華姐,再由明珠台主持做起,當年一句「Pearltonight」令她成為宅男女神。一次在TV ...




張曦雯上年獲TVB頒發十年長期服務金牌,由模特兒出身、之後選華姐,再由明珠台主持做起,當年一句「Pearl tonight」令她成為宅男女神。 一次在TVB升降機巧遇劇集監製羅永賢,由一句禮貌的招呼,從此改變張曦雯演藝路,她說:「佢話返畀我聽,當時我入𨋢之後同佢say hi,佢覺得我好有禮貌,所以想揾我試下拍劇,但我都唔記得有發生過咁嘅事。」 張曦雯自言在TVB發展平穩,但在工作上亦有情緒低落之時,她記得拍《律政強人》時,有場戲要她深夜獨自在中環巴士站演喊戲,當時她首次拍劇,加上沒有對手,一時間她哭不出來,「當時導演廖晉碩(《再見枕邊人》監製)好有耐性教我點演,佢一啲壓力都無俾我,佢好有心機同我講咗好耐,我聽住佢講故事,慢慢就喊到⋯⋯」重提這件事,張曦雯亦不禁落淚,她很感激導演的耐性同細心。

感動別人的,有時不用驚天動地,一件小事都可以令人窩心。

張㬢雯拍劇多演正派,連她自己都開始覺得悶,今次在《再見枕邊人》終於可以演奸角,令她非常興奮,她說:「我自己睇戲都最留意奸角,因為發揮會好多啦,其實都留意到網上啲人話我成日演白富美角色,我都覺係,所以今次好多謝監製廖晉碩同珍姐嘅信任,俾我試下今次演一啲內心複雜的角色。」

張㬢雯絕對是TVB上位女星之一,但原來亦有受挫折之時,她坦言亦有為事業不開心甚至落淚,試過有套劇集本來找她演,她自己亦很想拍,但最後落空了,她以前會為這些事不開心,但現在的她會明白到原來所有事都天注定,有時不用強求,她說:「呢樣嘢我好似阿媽,佢哋覺得船到橋頭自然直,有試過唔開心,但之後諗返⋯⋯哦,原來咁樣先係最好安排。」

可能出身明珠台,張㬢雯令人感覺很有女人味,但原來性格很男生,與外籍男友拍拖7年,到現在她都不急於結婚,反而男朋友相當心急「佢係結婚對象嚟嘅,我到係時候要俾個交待佢,但我暫時都希望喺事業試多啲。」 不單止愛情方面像男生,連吃飯方面也很像,她很怕拘束的晚餐「之前我同男友去南非旅行,嗰到最多米芝蓮餐廳,試過有間食三、四個鐘頭,我好辛苦,即刻睇下之後幾日啲餐廳係咪咁,有就即刻cut哂佢,(食大牌檔妳ok?)我同家人成日去架啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!