掃呢頁CODE去手機

2014年2月26日 星期三

胡鴻鈞否認刪留言:唔敢得罪高登巴打 胡鴻鈞,

video


胡鴻鈞否認刪留言:唔敢得罪高登巴打

胡鴻鈞否認刪整容留言:唔敢得罪高登巴打

第二屆「高登男神」選舉又開始接受投票喇!最受矚目嘅,唔係上屆冠軍馬國明﹑周潤發或者黃子華,而係黑馬中嘅黑馬胡鴻鈞!

由於胡鴻鈞由出道塊面起曬角,到依家變到V煞面嘅過程,實在令高登一眾巴打嘖嘖稱奇,戲稱佢係「削骨還父」,孝義感動網民,不過網民早排去佢Instagram度寸佢,有網民就話胡鴻鈞係咁刪走啲留言,令佢哋好不滿。

上星期日(23號)胡鴻鈞去到荃灣睇籃球賽,就俾記者捉住係咁影多角度相片,搞到佢話:「俾你摸嚇喇!」

再問佢網民鬧爆佢刪留言,佢就話:「我冇刪過任何留言,聽朋友講如果有投訴,官方可能刪除留言,我點敢得罪班巴打呀!」

不過講到入圍高登男神,佢都話:「都想攞第一㗎!聽講贏咗之後會豬籠入水。」好啦,又問返佢有冇整容呢個問題,佢依然否認:「邊有時間整,要整都唞返幾個月啩?...我諗化妝好大關係,我係有同化妝師溝通...又keep住一星期跑2-3次步,都有影響嘅。」

早前揚言如果整容會驚阿媽斬,呢日佢繼續話:「阿媽都有懷疑我整過,有日返屋企,佢走過嚟捽我塊面,仲好仔細咁檢查,之後就讚我靚仔咗。」

不過網民笑佢阿媽點解會斬佢,係因為佢淨係「削骨還父」,冇「削肉還母」,所以唔開心囉!



鍾意就快D Share啦!