掃呢頁CODE去手機

2014年2月26日 星期三

[FACE 353 ] 潮食炸雞 MF,




《星星》中,全智賢住醫院時,曾對金秀賢講咗句:「初雪,怎能沒有炸雞和啤酒?」即掀起炸雞熱潮,呢股熱潮最近仲席捲大陸、台灣及香港,呢排唔食炸雞就好 out啦!

星星報告

潮食炸雞

「頌伊女神」全智賢唔只成為美容及時裝指標,她隨口噏句:「初雪,怎能沒有炸雞和啤酒?」又耐唔耐食嚇,即掀起炸雞及啤酒熱潮,「炸雞潮」更由韓國吹到香港。

位於尖沙咀韓食集中地金巴利道,就有兩間炸雞專門店,元祖店李家及新開業的紅雞,最近食正炸雞熱潮,日日爆棚冇位剩,而紅雞的韓籍老闆呂先生更向本刊表示:「的而且確《來自星星的你》播出後,我哋真係多咗好多生意,好多女仔帶埋男朋友嚟話要食炸雞。𠵱家九成客人都係香港人,尤其最近天氣轉冷,更多人專誠走嚟食炸雞。真係要同全智賢講句:『多謝!』」

日日賣清

店內擁有十多款炸雞菜式,但最受歡迎係呢款無骨半半炸雞,因一半是原味,一半是香辣味,一次過試曬兩種口味。因店內仍未領到酒牌,所以客人可以自攜啤酒入內,實行炸雞配啤酒。記者親試,無骨原味炸雞比韓國一般的 size少一點,但風味夠地道、香辣味就似廣東菜咕嚕肉。

無骨半半炸雞

價錢:$198

店內除樓面寬闊,更有落地玻璃,跟韓國正宗炸雞店相似。在大門口旁的牆壁上更掛上老闆跟 G-Dragon合照,唔係《星星》 fans,都大把「 VIP」幫襯啦。

紅雞(新店)

尖沙咀金巴利道 65-67B號太平洋大廈 UG層 B鋪

元祖

蔥炸雞

價錢:$180

李家位於韓食集中地金巴利道。該鋪店員話,最近好多客人專誠去該鋪點炸雞,忽略咗其他美食。論味道及外形,「李家」最似地道韓國炸雞。即比中國人的炸雞或 KFC的炸雞香口,而肉質亦較鮮嫩。

李家

尖沙咀金巴利道 84號金閣大廈地下

雞醬都 Hit

CJ韓式燒烤醬

價錢:$35

炸雞本身勁 hit,連帶周邊產品好似點炸雞的燒烤醬都成為熱賣產品。韓式雜貨店新世界 Mart店員話,近排唔少港人自己整韓式炸雞,所以多咗好多人買點炸雞嘅燒烤醬。

新世界 Mart

尖沙咀金巴利街 3號 D鋪

台炸雞受惠

港人出名盲目跟風,韓式炸雞大熱,亦帶挈台式炸雞店「豪大大」雞排,亦每晚排長龍。

韓國宣傳大使 Sue:四季都食炸雞

23歲的 Sue,精通流利廣東話及韓文,上月《 RM》大隻佬金鐘國來港, Sue就做隨行翻譯。

最近於 YouTube教韓文教到出曬名的混血韓妹 Sue(張厚耀),就話細細個已好鍾意食炸雞,「其實早年 KFC炸雞於韓國已大受歡迎,之後韓國人將美式炸雞改良,再加入秘製醬料去炸,便成為韓式炸雞。由於炸雞喺韓國好普通,所以無論春、夏、秋、冬都有人買來食。全智賢話落雪要食炸雞其實係搵個藉口,不過最受歡迎就係有球賽舉行時期,好多韓國人都會邊食炸雞邊睇波,氣氛 high好多。」

《星星》× LINE

《星星》商機無限,播到中段 LINE才成贊助商,加上大量玩 LINE情節。千頌依一飲醉就狂 send LINE畀都 manager,一眾星星迷自然非 LINE不玩。本刊向 LINE香港公關查詢,發言人 Elaine話因為劇集一出街時就不斷收到 LINE用戶要求想要《星星》 sticker,初時大部分客戶都要求想要千頌依嘅頭像 stickers,但暫時無論喺韓國、香港、中國、新加坡、菲律賓等最多人下載係千頌伊化身 Cony的特別版。而暫時亦只有《星星》會推出 stickers,其他劇集暫不考慮推出。

全智賢喺劇中表情多及生鬼,所以以佢表情設計的 LINE Stickers亦大受歡迎。呢啲以劇中人物頭像設計的 stickers之前只有日本有,香港是首度推出。

劇中千頌伊飲醉就用 LINE搵都敏俊,成個 LINE字樣彈出嚟,明顯係植入廣告。不過呢啲植入廣告,又唔見網友話惡頂,反而無綫就下下被鬧爆喎!

𠵱家 LINE有唔少《星星》 stickers,除了「全智賢 special」,亦有金秀賢化身 Brown嘅 stickers推出,大部分免費下載。

旅行社食住上

《星星》收得,劇中嘅浪漫景點亦成為旅遊嘅新地標,永安旅遊便推出《星星》旅遊團,不過韓國𠵱家咁 hit,就算冇《星星》效應都大把人去啦!

淘寶星星餐

劇紅就多水抽,連劇中千頌伊經常食嘅炸雞同啤酒都會用嚟吸金,淘寶仲有呢個「星星套餐」,賣人仔 98蚊,真係抽得就抽。



鍾意就快D Share啦!