掃呢頁CODE去手機

2014年2月26日 星期三

[FACE 353] 夫妻檔 《老表》續集狂加女友戲 王祖藍李亞男 hea完姞婚 祖藍,李亞男,王祖藍,MF,




祖藍出名錫女友,出活動例牌拖到女友實一實,又自爆會「成日打電話同佢講『我好掛住你!』」,但問到二人結婚傳聞,王祖藍只說:「今年真係冇時間結婚!」

真面目

夫妻檔 《老表》續集狂加女友戲 王祖藍李亞男 hea完姞婚

喺《食為奴》搶曬鏡的 34歲王祖藍,最近傳出將於 6月,跟拍拖 5年的 29歲李亞男結婚,王祖藍更在大埔買定獨立屋做愛巢,準備迎娶女友。

婚前最後一擊,原來祖藍有特別方法氹嬌妻。據知祖藍實行公器私用,在一手策劃自編自演的新劇《老表你好 hea》中,狂加女友戲之餘,更度身訂做角色,難得祖藍擺明車馬話:「我向來用公司資源做自己事。」李亞男點會唔冧先!

有報道指王祖藍打算今年尾迎娶李亞男,又會趁住拍攝 TVB新節目《蜜月到訪》時向李亞男求婚,正式將女友私有化!網上圖片

以大部分《老表》班底炮製的《食為奴》,上週收視平均有 27點不俗成績,更加強王祖藍對招牌作《老表你好 hea》的創作信心。上次《老表》首輯被無綫編劇指他不安本分,今次《老表 II》祖藍實行全部起用自己班底,方便劇本創作之餘,更可肆無忌憚度橋捧新加入《老表》的女友李亞男。

明益女友

《老 II》片花

據知,李亞男角色會先跟郭晉安談情,再轉投王祖藍身邊,更是全劇唯一靚女角色,總之擺明搶戲!

蚊蚊分裂

《老 II》片花

王祖藍亦設定咗一個人格分裂同識舞劍嘅角色畀萬綺雯。

監製放手

《老表 II》監製黃偉聲十分信任祖藍,對於祖藍被譏公器私用捧女友,黃偉聲說:「個個戲分都好平均!」

全劇唯一索女

王祖藍去年一擲 1,400萬買入大埔獨立屋做結婚愛巢,有傳他甚至預留 BB房,打算婚後不設防。

據知在《老表你好 hea》中,將一人分飾兩角的王祖藍,除了跟王菀之有感情線外,亦已為女友李亞男鋪定搶鏡路。劇中李亞男除周旋於王祖藍和郭晉安中間外,更被安排為全劇唯一索女角色,拍得住陳敏之在早前《 My盛 Lady》的搶鏡度。

據劇組人員透露:「祖藍話個角色要有人爭先好睇,仲加咗好多內心戲畀女友,例如講佢鍾意咗祖藍,之後嘅內心轉變,都令到女友角色更加討好兼入屋,佢好畀心機設計個角色㗎!」

曾表示希望度齊對白先開工的王祖藍,現正日日閉門度橋,難得他早前在一訪問中直言自己明益女友,王祖藍說:「我向來用公司資源做自己事……但她不是女主角……我只是善用平時冇發揮的演員。」對於王祖藍公器私用,《老表你好 hea》監製黃偉聲亦說:「加李亞男係 gimmick嚟啫,其實大家戲分都會平均嘅。」

《蘋果日報》圖片

《老表 II》劇情會圍繞香港唐樓情懷,百分百本土味;而郭晉安的角色為全新設計,祖藍亦刻意保密,本刊曾致電今次有份幫祖藍編劇的梁嘉傑,但他只說:「好忙,唔講得住!」

自己班底

圖片

上次有無綫編劇投訴王祖藍自稱編劇是「唔尊重」,今次實行全部請外援,除包括合作開嘅龍文康,馬焱和吳沚默外;還有新加入、專為教會做傳道舞台劇編劇的十仔梁嘉傑(小圖),總之清一色自己人。

《食為奴》對白全改

有傳王祖藍係執吳卓羲二攤先拍《食為奴》,但祖藍亦絕對冇 hea,據知祖藍到拍攝後期已頂 TVB編劇唔順,將全部對白自創再刪改,例如本週五播出的第十五集,講他和何雁詩搵天山雪蓮,所有對白便全出自祖藍創作。

改對白

據知在第 15集打後,幾乎所有對白都是由王祖藍出手,與王甚多對手戲的新手何雁詩,當然冇 say,乖乖照拍啦!

換角色

《食》劇最初諗住用林峯搭吳卓羲鋼鐵組合,但後來兩小生相繼辭演,結果林峯皇帝一角換咗甚少擔正的黃智賢,當然成個劇情都改曬!

又穿崩

《食為奴》第四集,張繼聰救女孩一幕,畫面中竟出現貨 van(紅圈),對此王祖藍則補飛話「都係忙中有錯啫!」



鍾意就快D Share啦!