掃呢頁CODE去手機

2014年9月4日 星期四

[壹週刊 1278] 激嬲高層 扭加戲重罰 伍詠薇入雪櫃 伍詠薇,M1,




探熱針

激嬲高層 扭加戲重罰 伍詠薇入雪櫃

自去年拍罷《金枝慾孽貳》和《法外風雲》後,有指伍詠薇當正自己是當家花旦,開始揀劇本,又對角色的搶鏡度非常挑剔,經常嫌三嫌四,惹來製作部不滿。

最近,監製王心慰打算安排伍詠薇夥拍黃秋生,合作重頭劇《梟雄》,但伍姑娘卻嫌戲份少,竟然踩上監製房要求加戲;之後事件傳到曾勵珍耳中,為整治大頭症嚴重的伍姑娘,珍姐下令易角,並暫時放入雪櫃,讓她「冷靜」吓!

踩上監製房

自薦拍《金枝慾孽貳》的伍詠薇,在劇中孭正主角外,亦因另一女角鄧萃雯唔妥無綫,採取不合作態度,令劇集宣傳重點幾乎全面集中在伍姑娘身上;初次享受到當家花旦待遇的她,從此自動升呢,變得更加進取。

「伍姑娘一向都比較主動,鍾意搵監製傾偈,自薦又好,傾角色又好,表現積極本來冇問題,但拍完《金枝貳》,佢啲態度就唔同咗,變得好氣焰,講嘢亦會令人唔舒服。拍完《金枝貳》同《法外風雲》之後,佢因為嫌啲劇本唔好,話要揀劇,珍姐唔係咁高興。」知情者說。

王心慰開拍重頭劇《梟雄》,原本屬意伍詠薇演其中一角,主要對手是黃秋生。

「《梟雄》嘅製作費喺公司嚟講,真係天文數字,伍姑娘個角色其實好有發揮,但佢嫌戲少,踩上王心慰間房投訴戲份唔夠重,角色又唔及女角胡杏兒咁突出。件事後來喺製作部傳開晒,俾珍姐知道後,即刻叫王心慰換人,仲叫其他監製暫時唔好俾劇伍姑娘,雪吓佢先喎!《梟雄》除咗秋生同杏兒,仲有湯鎮業、黎耀祥、蘇玉華等,卡士一啲都唔失禮,所以大家都唔明伍姑娘嫌啲乜。」

黃秋生回巢幫拖的新劇《梟雄》,女主角除胡杏兒、蘇玉華,監製王心慰當初還找伍姑娘參與,但有指她嫌戲份不及胡杏兒多而詐型,結果被飛出局。

拍罷去年十月出街的《法外風雲》後,伍姑娘至今未有劇開。

得閒做舞台劇

有排都冇劇拍!伍詠薇轉戰舞台劇,明年三月,將會重演劉嘉玲、梁朝偉都做過的《花心大丈夫》。

被問到無綫暫停用她,伍詠薇說:「唔係,有搵過我,夾唔到時間啫,我同無綫關係好好。個舞台劇我都好想做,但要傾埋啲合約細節先,個角色同我好似,詳情未落實。」

去年伍姑娘自薦拍《金枝貳》,戲份重,宣傳亦搶盡對手鄧萃雯焦點,可惜最後收視唔掂。

有閒情

冇劇拍,養尊處優的伍姑娘在微博常晒飯局、做運動等生活點滴。

Joe Junior個唱嘉賓

撐 Chi Lam個唱

同苟姑娘行山



鍾意就快D Share啦!