掃呢頁CODE去手機

2014年9月4日 星期四

[壹週刊 1278] 泰國 Poyd索爆掃鞋 Poyd,M1,




Poyd呢吓回眸一笑,加埋 low-cut晒香肩,真係電得死人。

同你吟一吟

泰國 Poyd索爆掃鞋

有泰國最美麗人妖之稱嘅 Poyd,上個禮拜三(八月二十七日)嚟咗香港出席時裝活動,提到有份拍新片《賭城風雲 2》,可以同張家輝再次合作, Pody以「前夫」稱呼對方,話冇諗過「兩夫妻」可以再續前緣,同時對發哥周潤發亦讚不絕口,仲話對方教佢玩啤牌,做賭后。

比真女人更女人嘅 Poyd,做完時裝活動繼續留喺香港 shopping,上個禮拜五(二十九日),佢同助手去咗自由行必到嘅中環 ifc買鞋。

對住大批靚鞋, Poyd心大心細唔知買邊對好,要問店員同助手意見。知道《壹》仔喺門口影相,佢仲專登除咗身上嘅 Chanel披肩,露出白滑香肩任影唔嬲,不過店員就冇佢咁易話為,叫咗保安嚟清場,再護送 Poyd上車離開。四個字:多此一舉。

花多眼亂, Poyd對對都要試,再埋鏡併吓邊對靚啲。

Poyd唔介意上鏡,不過店員就 call保安趕記者,又安排 Poyd坐入啲避開鏡頭。

扮靚靚出席時裝活動,連見慣靚女嘅太子爺陳柏熹,都忍唔住眼定定望實 Poyd。

根據不明文規定,同發哥合照,一定要由佢負責揸機, Pody居然可以破例,勁!



鍾意就快D Share啦!