掃呢頁CODE去手機

2015年1月15日 星期四

[壹週刊 - 1297] 林青霞細女 人細鬼大 青霞,林青霞,M1,




三母女難得一齊 selfie。

名人私相簿

林青霞細女 人細鬼大

不經不覺,去年十一月林青霞已踏入花甲之年,而她甚少現身公開場合的細女邢言愛都已經十三歲。跟時下少女一樣,千金小姐亦愛玩自拍,之但係她的 selfie都好可愛好得意,童真十足,跟同學仔放學去玩、影相做鬼臉,表情豐富古靈精怪,開朗活潑;不過唔知係咪阿媽教落,女仔要好好保養,邢言愛人仔細細就好貪靚,會敷水分面膜。

小美人的 selfie都是笑容滿面,吃喝玩樂乜都有,唯獨少見有大美人阿媽及爸爸邢李㷧一起的家庭照囉。

家庭篇



去年十一月林青霞登六,在半島搞生日會,老公邢李㷧跟女兒邢嘉倩(左一)、邢愛林(左二)及邢言愛(右一)齊宴客。

當年林青霞以四十六歲高齡生了細女邢言愛,替她改名 Melani,一家四口加埋丈夫與前妻張天愛的女兒邢嘉倩(中),影了張全家福。

洗完頭跟屋企狼狗親親玩自拍。

嘩,人仔細細得十三歲就敷水分面膜,好識保養喎。

玩樂篇

著住泳衣嘅言愛與同學畫大花面,唔通係泳池派對?

人生首次潛水,仲有家姐陪伴處女下海兼影相留影。

原來有錢人都喜歡去「歡樂天地」,言愛 BB今次玩海盜 game中了兩次 jackpot,即時拎住兩疊分咭向同學晒命。

旅遊篇

外國玩得盡興,阿爸鄉下海南一樣有嘢玩,兩姊妹未夠秤可以揸電單車去海灘,同樣開心。

富人暑假去歐洲是常識,去年兩姊妹從奧地利殺入希臘,真爽。

校園篇

邢言愛在本地的國際學校讀書,興趣是打網球,飛鵝山大屋仲有個私家網球場俾佢練習呢。

性格活潑的她,在校園活動扮相撲手。



鍾意就快D Share啦!