掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

天然呆變奏 馬明染金毛扮韓仔 chok晒! [FACE - 412] 馬明,馬國明,MF,



《為食神探》一睇就知係喜劇,所以不時見到馬明有啲誇張表情,不過好似天然呆自然啲喎!

貼圖區

天然呆變奏 馬明染金毛扮韓仔 chok晒!

大台最叻就係「抄」,見韓風繼續吹,一於叫班小生勁扮韓仔 look,繼上次《名門暗戰》要黎耀祥、曹永廉等中坑梳韓仔頭後,今次就叫出名「天然呆」嘅馬明扮韓仔,喺新劇《為食神探》一改以往薯 look,除咗染金髮外,劇組仲安排唔少韓仔衫畀佢。上週二( 7日)劇組喺牛頭角取景,講馬明飾演街邊手機收買佬,淺藍褸、純白吊腳褲加懶佬鞋勁 chok,連 41歲馬明自己都覺正,「咁大個仔第一次染金毛,啲衫今次係公司全新買,我都覺好靚。」

新劇更會與一眾女神黃翠如、岑麗香、黃心穎和朱璇有感情戲。馬明話:「開咗一個星期工,已經同翠如、香香好 friend,應該之後愈嚟愈熟㗎。」似乎好冧香香喎!咁多靚女陪開工自然醒神,所以馬明當日表情多多,連招牌表情「天然呆」都出埋。

劇中講馬明做唔成廚房仔,之後跟阮兆祥查案,馬明花恤加白褸,睇落後生咗好多。(網上圖片)

馬明扮韓仔,而好耐冇拍劇嘅黃翠如就喺劇中扮貨車司機,孭腰 bag、踎喺地下再揸住本《古惑仔》,又幾入戲喎!#翠如 BB#貨車司機(網上圖片)

劇中馬明同岑麗香、黃翠如和朱璇都有感情綫,除咗翠如 BB外,兩位都單身,馬明有冇機會拍劇撻着呢?(網上圖片)

真係好少見馬明着呢啲鮮色衫,就算台慶或者出騷都冇見過佢咁着,好彩佢夠高大,扮韓仔都接受到。#韓仔 look#潮馬明(網上圖片)

係咪好殺死人呢?見到記者採訪,馬明仲識 chok㗎,但個髮型好似鬆咗少少喎!#馬明 BB#chok

當日馬明扮手機收買佬,不過着粉藍褸、吊腳褲加懶佬鞋,街邊有咁型嘅收買佬就好喇!

馬明招牌表情「天然呆」當日亦有出現,佢做呢個表情真係最傳神。#天然呆#招牌樣

鍾意就快D Share啦!