掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

歎慢版 懶理珍姐樂大媽 吳卓羲約滿成個月 hea傾 [FACE - 420] 珍姐,吳卓羲,曾勵珍,MF,



吳卓羲近半年都喺大陸拍劇,喺香港甚少蒲頭,間中喺香港先可以捕獲。喺大陸浸咁耐,卓羲都冇娘到,仲識着韓風潮牌。

真面目

歎慢版 懶理珍姐樂大媽 吳卓羲約滿成個月 hea傾

大台小生花旦離巢唔係咩新事,繼胡杏兒之後,歐陽震華又話傾約遭冷待,俾人彈咗句「有啱先搵你」,搞到好火;原來連吳卓羲都已經在上月約滿,近半年密拍大陸劇,家陣卓羲喺大陸成 30萬人仔一集,雖然大台出動兩大高層曾勵珍和樂易玲留人,不過有本錢在手,羲哥點會咁易就範,一於歎慢版。他說:「呢幾日會返去傾,我唔係要套套做男一,我希望兩邊都兼顧到啫!」大陸做男一又多錢,講名講利,大台好難留到人喎!

35歲吳卓羲 98年喺大台做 dancer入行,經古天樂推薦讀藝訓班,當年出道不久被捧為「奧運 6星」同林峯、陳鍵鋒一齊力捧,可惜近年突然被冷待,喺大台拍劇每次都做阿二,最新一套《梟雄》戲份更淪為配角,搞到卓羲冇晒心機。

唔肯拍

吳卓羲原本會拍《實習天使》兼做男一,但合約未傾好,大台就放風話佢撞期,實則只係撞幾日。網上圖片

接咗先

吳卓羲近年身形脹爆,但以 30萬人仔一集接拍強國劇《最佳前男友》時又瘦番,成塊面尖晒,回復當年《學警雄心》狀態。網上圖片

大台「戥腳」

吳卓羲暫時最後一套大台作品《梟雄》,戲份唔多近乎配角,他說:「我哋呢啲戥腳啫!」聽到就知佢幾灰啦。

強國男一

除咗新劇《最佳前男友》,之前仲同盛君拍咗《幸福歸來》都係男一嚟㗎。你話點返嚟大台呀?

「無謂留期拍 TVB劇」

大台唔識貨,但喺大陸就好吃香,吳卓羲最近忙拍大陸劇《最佳前男友》同言承旭一齊孭飛,身價去到 30萬人仔一集。據知吳卓羲上月已約滿,由上年開始已有唔少國內公司打佢注意,大台唔重視,吳卓羲亦決定 hea住傾,即使大台安排完約前拍埋《實習天使》做男一,卓羲都睬你有味,決定傾好新約再合作。

週日( 7日)他在電話中說:「珍姐同樂小姐都有同我傾過,但係好初步,我呢幾日拍完《最佳前男友》就返去傾,(完咗約?)差唔多(點解唔拍《實習天使》?)其實檔期同我拍緊大陸劇係有重叠,而且約又未傾呢?如果我係唔簽嘅,我無謂留個檔期拍 TVB啲劇啦,我冇話唔續,唔好亂寫, TVB仍然係我首選!(係咪要套套做男一先簽?)就係傾呢啲工作上方向不過我唔係要套套男一,兩邊兼顧到就得喇!」講到好白

曾勵珍

大台出動兩大阿姐同唱 K傾續約,可惜羲哥似乎唔多俾面。《蘋果日報》圖片

樂易玲《蘋果日報》圖片

大台小生買少見少,最近就連有收視保證嘅歐陽震華都同大台鬧不和,隨時唔合作,樂小姐呢輪好頭痕喎!《蘋果日報》圖片

聖羅蘭有人工加學用 WhatsApp:點 send相?

吳卓羲就約滿大支嘢, 80歲羅蘭亦唔使煩合約喇,事關港視當年挖角潮,令羅蘭姐騷價由$3,000升到$5,500。最近除咗忙拍《末代御醫》外,原來學緊用智能電話,上週六( 6日)到旺角宣傳其代言手機 ASUS時她說:「我以前冇呢啲電話,我又孤寒,我同自己間手機供應商講打出打入得喇,仲問佢哋最平邊隻?結果攞咗最平 71蚊月費嗰種,啲同事拍劇時影相 send唔到俾我,我初頭仲以為電話壞咗,走去電話公司問點解 send唔到相㗎?𠵱家加番個 plan喇,我要慢慢學下呀!」

羅蘭姐上週六出席其代言 Asus手機活動,完騷後仲要開工,她說:「要即刻返去開廠,辛苦有時都係樂趣嚟!」

羅蘭姐已經 80歲,但喺唔少年青人眼中仍然係潮 icon,除咗每年嘅聖羅蘭,又拍冷暖空調機同萬元智能電飯煲廣告,仲要樣樣都係高科技。電視畫面

電視畫面

羅蘭姐現忙拍新劇《末代御醫》,劇中飾演慈禧,同楊怡、郭晉安有唔少對手戲。網上圖片

鍾意就快D Share啦!