掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

陳展鵬名店混吉 [忽然1周 - 1040] 陳展,MW,



陳展鵬將衫褲鞋襪睇勻晒,結果係空手出番嚟。捱過亞視,果然有定力。

媽咪姐

陳展鵬名店混吉

今年初拍完新劇《張保仔》嘅煎 pang(陳展鵬),因為《巨輪 2》又未開工,趁呢個空檔就最好登台𢱑銀!過幾日佢要飛去三藩市開騷,咁多 out job,梗係要爭取時間 shopping置裝啦。







早幾日,媽咪姐行經銅鑼灣,咁啱見到煎 pang揸車去百德新街,雞咁腳走入去 Vivienne Westwood濕平。見佢拎住條棗紅色西褲愛不釋手,之後又行咗去睇恤衫同鞋,轉個頭又行番去睇條棗紅色西褲。雖然煎 pang近幾年搵唔少,不過佢 shopping都好忍得手,最後乜都冇買閃人。男人錢果然冇女人錢咁易賺!

陳展鵬睇中嘅呢條褲已經由原價$4,000減到$2,000,但佢左算右計下,都係冇買。

陳展鵬泊車,完全唔理雙黃線,話停就停,之後頭也不回直入店舖。好土豪 feel呀!

陳展鵬早排先同馬國明去咗重慶幫大台做宣傳,馬國明仲戮力到出晒汗。

鍾意就快D Share啦!