掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

唔使$5做 Quintus [忽然1周 - 1040] MW,



栢芝帶 Lucas同 Quintus去山頂玩,睇兩個小朋友一身潮童打扮,同爸爸霆鋒一樣咁型。

媽咪姐

唔使$5做 Quintus

張栢芝同前夫謝霆鋒愛得轟烈嗰陣,有愛的紋身,估唔到細仔 Quintus都好呢家嘢喎!事關呢日栢芝趁放暑假,帶咗 Lucas同 Quintus去山頂扮遊客,一人一兜雪糕,食住降溫,兩個小朋友食得好開心。







Quintus嘅紋身衫袖,淘寶都有得賣,好多款㖭, 4蚊人仔(約 5元港幣)都唔使,抵到吖。

Quintus人仔細細都幾潮吓,又皮背心又手臂有紋身。不過,媽咪姐睇真啲,就發現係件 tee嘅設計。查實喺淘寶都有類似嘅款,但只得對紋身手袖,勝在幾蚊人仔有交易,計番港幣都係 5蚊。要學 Quintus咁潮, easy

鍾意就快D Share啦!