掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

阮小儀「阿愁」上身 賀商台台慶 小儀,



【「藍」版小儀】阮小儀「阿愁」上身 賀商台台慶

2015-08-27 13:52:00



俞琤與何驥

「商業電台五十六週年台慶晚宴」噚晩喺尖沙嘴美麗華酒店舉行,何驥﹑俞琤﹑首席智囊陳志雲﹑總經理陳靜嫻,眾DJ包括阮小儀﹑細So﹑少爺占﹑阮兆祥﹑葛民輝﹑林海峰﹑梅小惠﹑陸永等出席,場面熱鬧﹗阮小儀﹑細So﹑少爺占以hit爆《玩轉腦朋友》(Inside out)造型亮相,小儀更搽到塊面藍色,維肖維妙。

着到紅噹噹嘅陳志雲透露商台嚟緊動向,佢話今年10月30及31號,少爺占會舉行talk show《他爸的少爺占》,預售最貴門票480元已經售罄,所以喺九月開賣時會加開29號一場。

另外,明年五月阮兆祥生日時,會再搞talk show,而10月份903會有全新廣播劇,並邀到張敬軒﹑王菀之及林嘉欣演出,11月份嘅拉闊,亦搵返佢哋做劇場版;此外,9月7日開始,梅小惠及梁泰來則於晚上舉行Phone in節目。

而少爺占對於talk show加場感開心,會唔會多咗酬勞?佢笑言:「本來多咗,但請咗林一峰做嘉賓,今日佢先問我有冇機票sponsor,佢住喺美國,我話我畀啦,0依家要朝早八點起身睇下有冇廉航飛,其實我都唔知張機票幾錢,唔知會唔會嘔凸,不過林一峰對我嚟講好重要,因為後生時候,喺蘭桂坊有段瘋狂日子。」

問到林一峰喺美國係咪有女友?少爺占就搞笑話:「林一峰係有女朋友喎,佢成日都講,話喺新加坡讀Art。(睇過啲相?)又係喎,成日見啲相都係一個人,唔知真定假。」



少爺占嚟緊會開talk show



陸永



林海峰



葛民輝



梅小惠,世上最美麗。



紅噹噹



陳志雲噚晚幾開心









大合照



呢張好正呀﹗



(採訪﹑攝影:盧妹﹑陳順禎﹑馮嘉銘)



小儀扮阿愁,似到爆﹗

鍾意就快D Share啦!