掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

與劉華合照 江華答得玄:我搵佢時,發覺佢都有搵我 江華,劉德華,劉華,





其他影片:>>






劉德華﹑劉江﹑劉江華﹑江華...哇﹗好亂呀媽咪﹗

劉德華及江華以前被指樣貌同舉動都好似,佢哋12年前(即2003年)曾經同場演出,當時表現十分投契,尤其係江華及華仔合照,以及喺台上演出時,台風同甫士都真係似到爆。

而今午我最期待的畫面,又再出現了,事緣江華喺微博上載兩張同劉德華合照,對上兩人合照都唔知係幾耐之前嘅事咯,兩位美魔男同以往分別唔大,成熟有型又穩重,江華僅留咗一個字:「禪」。

唔知幾時會有劉德華﹑劉江﹑劉江華及江華四人合照呢?

《蘋果》記者今日致電江華,佢話佢哋「有嘢傾」,但就賣關子話暫時唔可以透露詳情。

問係咪劉德華搵佢?江華答得好玄﹕「佢哋有搵我,我都有搵佢,我搵佢時,我發覺佢都有搵我,想同我傾啲嘢。」

係咪劉德華開嘅製作公司,想搵佢合作拍劇?江華就哈哈笑話﹕「呀?係咩?我想拍電影多啲喎,總之暫時唔可以透露。」江華0依家轉咗做保險經紀,但佢話好期待同華仔合作﹕「我一路講,有好劇本、好團隊,有誠意嘅製作一定出嚟,其實我冇話唔拍。」

12年後重逢,江華都覺得今次同劉德華見面好難得,除咗工作,大家仲有傾吓子女經。問佢哋係咪同以前一樣咁有型靚仔?江華話﹕「呢個唔係我哋答,大家都做咗老竇,呢樣喺最大改變。其實我一直唔覺得似,係大家覺得好似囉,最似一樣咪形態,真係好似。」

左圖係江華今日放上微博;右圖為2003年兩人喺一個活動上合照。 劉華同江華合照,江華留言謂:「禪」(微博圖片) 江華表示同劉華有傾子女經。(微博圖片)
(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!