掃呢頁CODE去手機

2015年8月12日 星期三

李V寶正面首曝光 徐若瑄:終於邁入32周 李V寶,徐若瑄,

李V寶正面首曝光 徐若瑄:終於邁入32周



其他影片:>>






李V寶正面首曝光 徐若瑄:終於邁入32周

現年40歲高齡產婦徐若瑄盛傳因「子宮虛」臥床安胎,至今臥床已經14

0日,佢昨日凌晨喺facebook貼出仔仔「李V寶」超聲波相,之前李V寶影超聲波相嗰陣,只係睇到側面,今次終於被影到清楚嘅正面相,見佢鼻子挺直、下巴尖尖,睇嚟有晒媽咪嘅遺傳。

徐若瑄除咗貼出「李V寶」超聲波相,仲寫咗留言畀阿仔,表示:「Dear小V寶~我們終於邁入32週~算及格了!你鋼鐵般的生命力、我們一起渡過了好多艱難的過程!你真的很努力堅強、很配合,像極了你鋼鐵V媽咪,我也要讓你知道,你有一個有責任感、貼心顧家的好爸爸、還有兩個聰明漂亮幽默、多才多藝會吉他、唱歌好聽、很會畫畫、運動起來不輸男生,很酷的姊姊!將來你有好多事可以跟姊姊們學習~同時你也是新加坡50週年的金寶寶,珍惜幸福、就會帶來幸運!我相信我們一定可以撐過32週!!!」

徐若瑄溫馨嘅留言,令唔少fans同網友紛紛送上祝福,叫徐若瑄再忍一忍,就準備迎接嘅「李V寶」出世。

鍾意就快D Share啦!