掃呢頁CODE去手機

2015年8月12日 星期三

李佳芯識做贏梁嘉琪 [FACE - 429] 李佳芯,梁嘉琪,MF,



Ali勁識做,同粉絲頭貼頭影相都冇問題。

全知言

李佳芯識做贏梁嘉琪

12年由有線過檔大台嘅李佳芯( Ali),近排因為主持節目《超強選擇 1分鐘》而成功吸到班宅男,上週日( 2日)出席活動嘅時候,風頭雖不及露膊又露腿嘅陳凱琳,但已經蓋過行 cutie路線嘅梁嘉琪。

雖然 Ali當日衣着都算密實,不過露咗個小肚臍出嚟,再加上甜笑搶鏡,班龍友簡直影到無停手!其實 Ali仲因為口甜舌滑,連幕後工作人員都特別關照佢而冷落咗梁嘉琪,雖然二人曾合作過《學事學非》,不過有傳二人明爭暗鬥,面和心不和,今次 Ali憑《一分鐘》跑出,梁嘉琪睇嚟要加把勁喎!

梁嘉琪對粉絲有所避忌,呢方面就輸俾 Ali嘅親民喇!

Ali除咗頭貼頭,揸埋機都冇所謂!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!