掃呢頁CODE去手機

2015年8月12日 星期三

大製作 土炮真人騷 畏高柏豪過山車玩命 [FACE - 429] 柏豪,周柏豪,MF,



真面目

大製作 土炮真人騷 畏高柏豪過山車玩命

潮流興真人騷,網民鍾意睇,收視又有保證,梗係長做長有!最近華納唱片就同內地數碼平台合作推出真人騷《華納星聲鬥》,全公司台前幕後 35人總動員出動到 LA拍攝,成個製作連幾位歌手拍 MV使咗成四百幾萬。

今次真人騷主打音樂競技賽,周柏豪會同連詩雅 Shiga分別領軍進行歌技 PK,林一峰就身兼主持兼評分,贏咗有獎品,輸咗當然有懲罰!第一集比賽輸咗嘅柏豪,雖然畏高但都要頂硬上,挑戰亡命過山車,仲要揸住部 cam負責拍攝,難怪玩完塊面都「乸」埋一嚿

華納唱片同內地 QQ Music數碼平台合作推出真人騷《華納星聲鬥》,出動 6個歌手單位演出,由周柏豪同 Shiga兩個隊伍互相競技,樂隊 Dear Jane主音 Tim同鼓手 Nice、 A2A嘅吳燕珊( Annelle)同新人 Jude為柏豪隊;而 Dear Jane低音結他手 Jackal、結他手 Howie、 A2A嘅吳燕菁( Annice)同陳詠謙歸 Shiga隊,兩隊合共進行 5次 PK賽,每次比試主題均不同,勝出隊伍有獎勵,輸咗隊伍仲會有懲罰,而負責主持工作的林一峰就會做埋評審,手揸各隊生死大旗。

輸咗比賽,柏豪要接受過山車懲罰,本身畏高嘅佢仲要揸住 cam拍攝,塊面嚇到「乸」埋一嚿。

位於拉斯維加斯嘅曼哈頓快車,全程穿越酒店裏外,最高 203公尺,時速仲達 108公里,少啲心血都唔掂!

唔知柏豪呢個表情係笑緊定喊緊呢?

華納總動員合共 35人出動到 LA拍攝,單係歌手已經有 6個單位,公司豪擲 400萬大搞,陣容鼎盛,過往喺香港未有唱片公司咁做過。

黑妹胸壓

頭炮比賽鬥 Acapella,柏豪隊揀咗曲婉婷〈我的歌聲裡〉,而 Shiga就揀咗陳奕迅〈謝謝儂〉出戰,最後 Shiga隊勝利仲可以坐高級房車,超疏乎!至於輸咗嘅柏豪隊就要接受過山車懲罰,本身畏高嘅柏豪仲要做埋攝影師手揸 cam拍攝,同玩命並無分別!

輸咗要接受懲罰,不過都未必好慘㗎!其中一個懲罰,柏豪隊各自手揸「錫我」同「摑我」兩個牌畀途人選擇,柏豪期間遇到 3個女仔,對方除咗揀「錫我」之外,仲話唔捨得打佢喎!拍攝第一集時,柏豪仲遇到性感黑妹衝前集郵,大讚「 You are so handsome」,合照時仲胸壓柏豪,認真艷福不淺!

柏豪都算威,去到 LA都被黑妹集郵,對方大讚靚仔,仲胸壓柏豪 BB,嘩!艷福無邊喎!

柏豪同陳詠謙 friend過打 band,幾 close都唔怕俾人話「 hehe」。網上圖片

由填詞人轉到幕前做歌手嘅陳詠謙,喺早前個人音樂會中,柏豪除擔任表演嘉賓仲送埋花。《蘋果日報》圖片

衞蘭同衞詩在 6月底先正式加盟華納,所以兩人未有機會參加真人騷。

柏豪成為廣告新寵,最近更成為衞生巾代言人,連女士用品都撈埋,都咪話唔威!網上圖片

柏豪隊同 Shiga隊互相 PK歌藝,兩隊揀完歌,就分別喺唔同地方作演唱,都算一大考驗。

FACE Pop率先睇

《華納星聲鬥》要到下週一( 17日)先在「 HKOnlineTV.com」播出第一集,不過「 FACE Pop」就可以率先睇,本週五( 14日)就推出第一集精華爆笑片段。想快啲欣賞到柏豪同 Shiga兩隊嘅真人騷,快啲 download FACE Pop app

柏豪同 Shiga難得一齊去 LA,梗係有周圍玩吓兼 shopping

贏咗比賽嘅 Shiga隊,可以坐上豪華房車,車上應有盡有,睇見都覺得好疏乎!

鍾意就快D Share啦!