掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

TVB霸權 阻麥明詩父母受訪 [壹週刊 - 1331] 麥明詩,TVB,M1,



女神麥明詩(左後)成為「人生贏家」,記者原本順利約到她父母(前)接受訪問,但麥爸爸話「 Louisa問過 TVB」後,不方便受訪。

眾人諸事

TVB霸權 阻麥明詩父母受訪

新鮮出爐港姐冠軍麥明詩( Louisa),最近成為宅男熱捧女神。會考十優、劍橋畢業、贏埋后冠,個個都話佢係人生贏家!到底女神是怎樣煉成的?記者上星期三打咗俾女神爸爸,即係聖公會林護紀念中學副校長麥卓生,想約佢做訪問,探究吓呢個問題。

麥爸爸當時第一反應係「都好吖」,佢向記者講佢同太太「都唔係 tiger、 helicopter」,否認係怪獸或者直升機家長;又話太太從事自閉症兒童教育,由細到大,主要由太太教 Louisa。至於詳情,佢講笑話:「依家講晒,訪問時咪冇嘢講?」同日黃昏,麥爸爸回覆記者話太太都同意受訪,約實星期六去佢屋企樓下會所做訪問。

誰不知同晚十一點半,麥爸爸傳來 WhatsApp短訊,內容係:「 Louisa問過 TVB,現時我們不方便接受訪問,遲些有機會再詳談, Sorry for the inconvenience caused」。記者問麥爸爸,係咪 Louisa合約問題以至冇轉圜餘地,麥爸爸都只係回覆:「總之暫時不方便,日後再談(再加個滴汗 emoji)」,完全睇得出麥爸爸有口難言。

喂!家陣同大台簽約嘅係 Louisa,你唔俾女神接受你杯葛嘅壹傳媒訪問,勉強都可以理解,但人哋爸爸媽媽嘅言論自由,唔通又關你事?大台真係大晒咩?

女神做《星島》 Google Translate寫稿

麥明詩當年會考攞到十優,備受傳媒追訪,原來佢舊年都做過記者,之後先至選港姐。

麥明詩參選港姐之前,舊年喺《星島日報》做過記者,呢段往事唔多人提及。《壹》仔收到風,當年佢喺《星島》的《每日雜誌》做記者,有人留意到佢每日拎住個靚袋返工,有少許「貴婦格」。

據了解,女神當時喺公司打電話都會講英文,而且非常流利,不過「做嘢麻麻哋」,準時收工唔 OT之餘,仲會用英文寫稿,之後 Google Translate做中文交稿,咁啲稿當然唔掂。有人質疑佢咁嘅背景走去做記者,其實係想參選前整靚個履歷。

女神冇固定座位,周不時會坐同事個位,有同事話佢會整亂人哋枱面啲嘢,有次仲拎咗男同事件外套著。男同事返工發現件外套放咗去另一個位置,覺得女神好冇禮貌。其實,女神可能係鬼妹仔性格,不拘小節。

女律師會所親熱被踢出會

深水灣老牌會所香港鄉村俱樂部,會員非富則貴,最近卻傳出有女會員喺更衣室同男人幽會,兩人情到濃時更不顧一切親熱起嚟,結果俾人取消會籍。有人向記者爆料,女主角係律師,多年前曾經同知名商人傳過緋聞。今次男主角係女主角律師樓嘅 trainee,事件已經喺部分會員之間流傳。根據女主角律師樓前職員所講,女主角對男同事比較親密,例如坐喺男同事側邊會挨埋去,隻手放喺椅背同人講嘢。

消息人士話,鄉村俱樂部入面貼過女主角被取消會籍嘅通知,記者入去睇過,但冇發現。更衣室職員同我哋講,冇聽過有人親熱呢件事,話職員之間啲「風」傳得非常之快,有發生過冇理由佢會唔知,仲反問:「報紙有冇報吖?冇就即係假㗎啦﹗」

記者打去女主角律師樓想問清楚,職員話會覆,但至截稿前冇回應;鄉村俱樂部話要先調查至回應,但截稿前一樣冇回應。

深水灣老牌會所香港鄉村俱樂部,疑有女律師會員與男 trainee「搞嘢」,被踢出會。職員話要先調查事件,截稿前未有回覆。

堅料網金主搞地產

單睇呢篇狂插陳健民嘅文章,大概估到堅料網嘅政治取向。

香港網媒愈嚟愈多,最近又有一家「堅料網」加入新媒體大戰。記者發現,公司簡介話網頁由「生立有限公司」持有,董事係陳崇煒。查冊記錄顯示,「 Comkit Limited」係生立唯一股東, Comkit就由「金栢利秘書服務有限公司」持有,呢間秘書公司嘅唯一股東叫葉樹泰。即使佢四月辭任生立董事,咁計法佢就係堅料網嘅老細。

睇番葉樹泰有份參與嘅公司資料,大多數係投資公司,上年由中聯辦持有嘅九龍塘約道六號前九龍工作部,最後以 2.38億元售出,買家成信亞太有限公司,葉樹泰亦係其中一名董事,可見佢有涉足地產生意,但點解忽然插手傳媒生意就真係冇人知。

「堅料網」幕後金主作風低調,公司則打正旗號「不問立場,只問是非」,但從佢邀請返嚟做博客嘅就好有立場,包括建制派立法會議員梁美芬同鍾樹根,樹根仲自稱充滿文藝氣息的「藝術中年」,有少少難頂。

撰文:巫不言

插圖:王健威

news@nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!