掃呢頁CODE去手機

2015年10月14日 星期三

徐若瑄:媽咪的辛酸!徐若瑄捱眼瞓泵奶倒瀉三次 徐若瑄,



徐若瑄捱眼瞓搞到連續三次倒瀉奶,認真慘慘豬!

next 1/1 pre

徐若瑄Facebook

next 1/1 pre

媽咪級網友以「I know that feel mon」安慰徐若瑄。

next 1/1 pre

女神徐若瑄(Vivian)於8月為新加坡富商老公李雲峰(Sean)誕下男B「李V寶」後,一直都喺屋企專心湊B。身為「母乳媽媽」嘅Vivian之前喺社交網大呻,每隔3個鐘就要起身餵囝囝飲奶,仲要照顧埋繼女同老公嘅大小事,搞到佢成日唔夠瞓。不過,Vivian都係為咗囝囝健康着想繼續餵佢飲人奶。

今晨Vivian起身泵人奶時,發生咗「悲劇」因為佢太攰泵到一半瞓着咗,唔小心倒瀉人奶,而且仲唔係一次,係第三次、第三次呀!Vivian終於認唔住喺社交網以崩潰嘅說話大呻:「這是第三次了,我的滴滴皆辛苦!嗚嗚⋯最害怕Pump(泵)到一半睡著(着)、它倒了⋯真的很難過好嗎。」睇見Vivian嘅情況都戥佢慘,唔少媽咪級網友見狀即以「I know that feel mon」嘅語氣安慰Vivian,仲話身同感受。呢一刻終於明白到母親們捱眼瞓餵人奶湊大BB嘅辛酸。

鍾意就快D Share啦!