掃呢頁CODE去手機

2015年10月14日 星期三

北京法院建議做臉部鑑定 Baby:不排除 Baby,Angelababy,



Baby嘅整容傳聞不斷,而北京法院就建議佢做面部鑑定,而佢亦以好大方嘅態度回應事件!(資料圖片)

next 1/1 pre

日前同大陸型男黃曉明舉行世紀婚禮嘅Angelababy,因為五官非常精緻,所以長期飽受整容傳聞嘅困擾!而北京法院早前就提出建議,要求Baby喺公正機構嘅見證下做鑑定!

Baby出道多年嚟,不斷有整容嘅傳聞,雖然Baby多次強調自己係混血、戴牙套、晒出童年及家庭照力證自己天然,但仍然有好多人唔相信,而整容傳聞亦未有因為咁而停止,仲愈嚟愈多!法院主審法官及代理律師近日多次建議Baby,喺公證員監督下,接受權威醫療機構對佢面部做全面檢查同鑑定,並將相關報告作為維權證據!

Angelababy方面就事件回應表示:「確實律師因為舉證的需求要我去醫院做這個鑑定,清者自清,我已做好鑑定的準備,隨便查。(鑑定過程可以公開?)歡迎來監督,整個過程都可以開放。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!