掃呢頁CODE去手機

2015年10月14日 星期三

孖老公倪震行山 凍齡女神周慧敏恨捕獲發哥 發哥,女神,倪震,周慧敏,周潤發,



【短片】【明年入行30年】孖老公倪震行山 凍齡女神周慧敏恨捕獲發哥

2015-10-14 02:16:00



其他影片:>>






【明年入行30年】孖老公倪震行山 凍齡女神周慧敏恨捕獲發哥

周慧敏(Vivian)今日喺上環出席Suisse Programme活動,明年就係Vivian入行30周年嘅大日子,問到會唔會搞演唱會?Vivian就話自己仍心大心細,搞會開心,又怕唔搞粉絲會失望,所以都仲考慮中,佢話:「我想冬眠吓先,本來想12月先答,但Lorraine(古巨基太太)每日都追問我,連佢嘅大日子都安排咗嘢畀我做,佢有冇諗過我好想出席?佢工作行先,自己嘅嘢放喺第二位,連禮服都未搵。對我嚟講佢嘅大日子好重要,我想同先生一齊睇佢着婚紗,係開心日子。上次喺外國我出席唔到,今次又出席唔到,睇吓佢點補償畀我。」

問佢會唔會考慮推job?Vivian就話都有諗過,但都會尊重佢。問到會送咩禮物?佢話:「諗緊,送禮物畀佢哋係頭痛嘅事,本來我隻碟嘅福音歌《伯拉河》係送畀佢哋,但係基仔已經做咗首歌,所以我收返埋。」

今日見Vivian面色蒼白,原來佢因為轉天氣冷親,今日仲見暈,問到係咪平時小運動?Vivian話:「唔係呀,我一星期都有3次用跑步機快行,仲會同先生行山。」

Vivian話香港好多路段都想挑戰,咁想唔想捕獲發哥?佢話:「等我查探吓佢行邊度。」當Vivian知道發哥鍾意selfie,佢就話咩都會配合,仲話自己自90年代後都冇見過發哥,所以都希望見吓面。



(攝影:陳志嵐)



周慧敏明年入行30年。



好靚呀



凍齡女神﹗





鍾意就快D Share啦!