掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

怏啲取消 TSA 黃秋生:搞到小朋友癲咁滯! [FACE - 446] __,秋生,黃秋生,MF,

全知言怏啲取消TSA 黃秋生:搞到小朋友癲咁滯!TSA評核試搞到班小朋友日操夜操,全港正常嘅家長鬧爆,為咗下一代着想,廢除呢個試係度不容媛架!其實唔操TSA,小朋友都仲有好多嘢可以學架!一班藝人都話幫助小學生嘅興趣發展先係最重要!黃秋生:大把其他嘢唔操TSA,家長決定鍾意操咩就操咩!根據小朋友天份,鍾意做乜就做乜!大把嘢可以學,學煮餸都幾好㗎!返到屋企,父母是但一個煮餸叻,可以跟下佢哋切蔥、搣蒜、 ...


全知言

怏啲取消 TSA 黃秋生:搞到小朋友癲咁滯!

TSA評核試搞到班小朋友日操夜操,全港正常嘅家長鬧爆,為咗下一代着想,廢除呢個試係度不容媛架!其實唔操 TSA,小朋友都仲有好多嘢可以學架!一班藝人都話幫助小學生嘅興趣發展先係最重要!

黃秋生:大把其他嘢

唔操 TSA,家長決定鍾意操咩就操咩!根據小朋友天份,鍾意做乜就做乜!大把嘢可以學,學煮餸都幾好㗎!返到屋企,父母是但一個煮餸叻,可以跟下佢哋切蔥、搣蒜、挑蝦腸,煲水咩叫「蟹眼」,咩叫「魚眼」,幾多嘢學,幾多嘢好做,幾多嘢唔好做,做咩 TSA!搞到小朋友癲咁滯!

蘇玉華:學習自救

我都係支持取消 TSA嘅人!因為學習不只限於書本上,更加唔認同不斷要啲學生去操啲試題!唔考 TSA,有太多嘢可以做!一個小朋友應該俾個快樂童年佢!譬如接觸大自然,帶佢哋遊山玩水,已經係最好嘅教育!好多時𠵱家小朋友冇一種自處、自救能力,關邊個事?咪關大人事囉!因為冇製造一個環境俾佢哋學習!而呢樣嘢係佢哋最值得去學習!關乎人點樣生存喺呢個世界,點樣自處、求生,從來冇一個課程去教佢哋!所以喺佢哋好忙嘅學校生活以外,更加應該帶佢哋接觸大自然,關乎人嘅嘢!

《蘋果日報》圖片

朱慧敏:玩最緊要

我噚日睇到一篇文章,講到 BB到少年時期,「玩」係好緊要一環!你冇咗「玩」,人生缺少咗一部分。好似馬嬲做例子,有得「玩」嘅馬嬲大個咗係靈活啲,就算喺森林求生技能都強好多。我覺得香港讀書好辛苦,香港係填鴨式背嘢會好叻,而我就覺得「玩」好緊要!唔考試考「玩」,即係考游水、打羽毛球、樂器,小學生咪帶佢哋去啲野外活動,考佢哋點樣求生、生火、起帳幕,都係一個考試。

《蘋果日報》圖片

馬詩慧:自由發揮

基本上小學生、中學生由年頭到年尾都係不停測驗考試,佢哋返學就係讀書、做功課、讀書、做功課……有冇呢個試係咪真係咁重要,冇咗呢個試係咪釐定唔到學生程度,我諗父母都心知肚明囉!唔做 TSA,小朋友可以做佢哋自己想做嘅嘢,運動又好,音樂又好,唱歌又好,咩課外活動都好,總言之係佢自己鍾意嘅,唔係被逼去做嘅嘢,咁對小朋友心智發展好緊要!

《蘋果日報》圖片

姚嘉妮:活學活用

我覺得小朋友應該俾番啲開心嘅童年回憶佢哋,喺無壓力底下成長,所以唔好逼小朋友去讀書,當佢哋唔驚返學就會吸收知識,但驚就會抗拒就有壓力,壓力係一個負面影響。就算灌輸幾多嘢俾佢哋,一有壓力點會成長得開心,對佢哋係有好大陰影!我覺得多啲同佢哋玩,多啲去 field trip,喺活學活用嘅時候,親眼見到啲嘢去接觸,嚟學習新嘅知識就最好!

考嚟冇意義 街坊: TSA題目冇乜用!

街坊們一樣支持取消 TSA試,仲話會搞到學生壓力爆煲添!

【東】

其實做乜都好,最緊要佢哋開心,我估計學生操 TSA唔會開心得去邊!我估上次立法會個𡃁仔好明顯係佢老竇俾稿佢讀㗎正路點會鍾意操 TSA!佢鍾意打波就打波,鍾意睇書就睇書,或者鍾意打機都冇所謂,人唔係由出世就訓練到個機器咁!平衡自己生活最緊要!

【 BB】

讀萬卷書不如行萬里路!其實做咁多 TSA題目冇乜用,只會做到個人有壓力,學生會有自殺傾向!可以學多啲唔同事物,遠離學校書本,人生嘅道理,學校係學唔到!

【 TC】

可以做下多啲課外活動,郁下個人,唔好剩係讀書!

【 Connie】

我會建議報讀興趣班,俾佢哋喺課餘時間爭取自己興趣去做鍾意嘅嘢!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine


鍾意就快D Share啦!