掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

黃心穎細心好襟撈 [FACE - 446] __,心穎,黃心穎,MF,

心穎BB當日同湯洛雯一齊出席汽車活動,雖然身高係差少少,不過甜美笑容贏番唔少分呢!全知言黃心穎細心好襟撈醒目仔、醒目女真係邊個行頭都需要嘅人才,成日笑到四萬咁口嘅黃心穎,醒目得嚟又識做,以後實大把世界。話說前週日(29日),心穎BB出席一個本田Honda嘅電單車活動,當日佢嘅投入表現大家都唔需要懷疑,加上佢配合埋《學是學非》嘅鬼馬對答,大會對佢已經有讚無彈。全知言後來再發現,心穎BB向來都鐘意自己 ...


心穎 BB當日同湯洛雯一齊出席汽車活動,雖然身高係差少少,不過甜美笑容贏番唔少分呢!

全知言

黃心穎細心好襟撈

醒目仔、醒目女真係邊個行頭都需要嘅人才,成日笑到四萬咁口嘅黃心穎,醒目得嚟又識做,以後實大把世界。

話說前週日( 29日),心穎 BB出席一個本田 Honda嘅電單車活動,當日佢嘅投入表現大家都唔需要懷疑,加上佢配合埋《學是學非》嘅鬼馬對答,大會對佢已經有讚無彈。全知言後來再發現,心穎 BB向來都鐘意自己揸車開工,點知嗰日佢專登棄車搭的士,原因係佢架車個牌子唔係本田,於是心穎 BB當日選擇的士來回!細心到咁,相信大會以後有咩活動都實預埋心穎 BB

心穎 BB笑容交足功課,連 Honda日本老細都好滿意。

平時心穎 BB鐘意自己揸車四圍去,不過唔係 Honda, BB只好放棄一日。

心穎 BB為咗氹老細開心,專登唔揸自己車,坐的士到場,咁細心真係唔話得!


鍾意就快D Share啦!