掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

好招呼 林建岳仔中環請客 光洙食唔飽亂入屋邨買雪糕 [FACE - 446] __,林建岳,李光洙,光洙,MF,

李光洙同兩個女助手去深水埗富昌邨買雪糕,相信佢隔籬個波衫哥哥發夢都估唔到同光洙同場!真面目好招呼 林建岳仔中環請客 光洙食唔飽亂入屋邨買雪糕Oppa李光洙上週三(2日)出席MAMA頒獎禮,撇甩拍檔金鐘國,轉同朴寶英行紅地毯,以最萌身高差成為焦點。其實光洙早於上週二(1日)已到港,玩到上週六(5日)先肯走!5日4夜之旅去勻銅鑼灣尖沙咀,身為潮人的光洙去入貨唔出奇,奇就奇在佢上週二晚竟然亂入深水埗屋邨 ...


李光洙同兩個女助手去深水埗富昌邨買雪糕,相信佢隔籬個波衫哥哥發夢都估唔到同光洙同場!

真面目

好招呼 林建岳仔中環請客 光洙食唔飽亂入屋邨買雪糕

Oppa李光洙上週三( 2日)出席 MAMA頒獎禮,撇甩拍檔金鐘國,轉同朴寶英行紅地毯,以最萌身高差成為焦點。

其實光洙早於上週二( 1日)已到港,玩到上週六( 5日)先肯走! 5日 4夜之旅去勻銅鑼灣尖沙咀,身為潮人的光洙去入貨唔出奇,奇就奇在佢上週二晚竟然亂入深水埗屋邨便利店買雪糕!明明有林建岳仔林孝賢請食飯,光洙都要食條雪條先肯返酒店,估唔到呢隻長頸鹿原來咁為食喎!

上週二晚( 1日) 8點,李光洙同 PSY分別坐車去中環中國銀行建設大廈,未入到大堂,已經見到林建岳仔林孝賢同成隊人出門口迎接。原來林孝賢一早在著名中菜館「好酒好菜」訂枱招待兩位韓星,菜館屬高級中餐廳, Sammi、劉嘉玲和林青霞等都係熟客仔!

林孝賢一向熱愛 K-Pop, 13年曾親自到場睇 MAMA,今次可以請到 PSY同光洙食飯,當然要揀勁多星幫襯的「好酒好蔡」(左圖)。 網上圖片

助手拎住一堆雪糕批同朱古力條,啱晒食極唔肥嘅光洙做宵夜!

嚟香港幾日都有粉絲跟到實,似乎光洙最清靜嘅一刻都係喺便利店!

PSY企街扯煙

食完好嘢,點知光洙都係唔夠飽,返回 W Hotel途中,竟然亂入深水埗富昌邨一間便利店,左望右望一輪後買走大堆雪糕批返歸慢慢歎!

光洙食唔飽,同樣有份食中菜的 PSY,食完都要扯支煙先走。着住恤衫冷外套的 PSY,比起〈 Gangnam Style〉時期瘦了成個碼,遠睇真係好難認得佢就係「韓國錢國偉」囉!

PSY雖然貴為韓國神級歌手,都唔介意企街扯煙任人影!

PSY同發哥跳騎馬舞,絕對係今年 MAMA最經典一幕! 電視畫面

光洙同朴寶英行 MAMA紅地毯,兩個人身高相差兩個頭,被網友笑係「最萌身高差」。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:娛樂突發組


鍾意就快D Share啦!