掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

【今天我…】與特首selfie遭網民鬧爆 黃家強:從沒放棄理想 __,家強,特首,黃家強,

因為兩張selfie,令Beyond成員黃家強備受網民鬧爆。不過本報收到消息指,家強事前確以為只是一個周年晚宴,係一個普通job;去到才知有司長有高官,仲有個特首梁振英。唱完兩首後,家強想走,卻被特首一個馬步衝前「生擒」要同佢合照。最初兩張selfie家強係唔笑,最後才「應要求」笑住交差。點知呢頭影完,嗰頭又被捉住,同台上一眾權貴唱卡拉OK。照影片所見,家強主要係同政制及內地事務局局長譚志源對唱, ...




其他影片:>>






因為兩張selfie,令Beyond成員黃家強備受網民鬧爆。不過本報收到消息指,家強事前確以為只是一個周年晚宴,係一個普通job;去到才知有司長有高官,仲有個特首梁振英。

唱完兩首後,家強想走,卻被特首一個馬步衝前「生擒」要同佢合照。最初兩張selfie家強係唔笑,最後才「應要求」笑住交差。

點知呢頭影完,嗰頭又被捉住,同台上一眾權貴唱卡拉OK。照影片所見,家強主要係同政制及內地事務局局長譚志源對唱,同特首一直「保持距離」,唱到「風雨中抱緊自由」時,特首只是唱了「自由」兩字就算了。

因為同特首合照而遭網民力斥,家強今日回覆本報:「我愛我的家,我愛香港。我的堅持會繼續堅持,我從來沒放棄過音樂這個理想。老闆邀請我出席一個私人宴會作演出嘉賓,我用一個專業歌手態度去出席,我付出了專業歌手應有的責任,做好我的表演,唱好我的歌。」


鍾意就快D Share啦!