掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

泳兒漫遊阻街 [FACE - 446] __,泳兒,MF,

喺中環路中心,泳兒可以肆無忌憚咁企喺路中心同友人睇電話,呢種我行我素嘅態度大家千祈唔好學呀!全知言泳兒漫遊阻街香港人嘅步伐,向來都俾人話極快,不過喺上落班嘅繁忙時間,總係遇到有幾個人喺前面漫遊阻住晒。上週三(2日),全知言就發現泳兒同個friend喺中環慢步,最慘佢哋仲行行吓忽然停低,真係個break差少少都撞咗埋去!之後去到港鐵站又係撞啱放工時間漫遊阻住成棚人入閘,要慢步人生路,真係唔好揀放工時 ...


喺中環路中心,泳兒可以肆無忌憚咁企喺路中心同友人睇電話,呢種我行我素嘅態度大家千祈唔好學呀!

全知言

泳兒漫遊阻街

香港人嘅步伐,向來都俾人話極快,不過喺上落班嘅繁忙時間,總係遇到有幾個人喺前面漫遊阻住晒。上週三( 2日),全知言就發現泳兒同個 friend喺中環慢步,最慘佢哋仲行行吓忽然停低,真係個 break差少少都撞咗埋去!之後去到港鐵站又係撞啱放工時間漫遊阻住成棚人入閘,要慢步人生路,真係唔好揀放工時間

行行吓,泳兒又竟然突然停低同友人一齊摷袋!

玩電話玩得太投入,戴咗口罩嘅泳兒其實阻住後面啲人行,成條隊都俾佢塞實咗!


鍾意就快D Share啦!