掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

鍾舒漫似足泰妹 [FACE - 446] __,鍾舒漫,MF,

染咗啡毛加埋黑皮膚,Sherman真係好有東南亞味。全知言鍾舒漫似足泰妹近年韓風不斷吹襲香港,搞到一街都係韓系打扮嘅允兒G-Dragon,由睇唔慣都變習慣。一向都好鬼健康膚色嘅鍾舒漫(Sherman),上週三(2日)喺灣仔買包食,不過佢就以一身喇叭褲加珠片衫嘅打扮,全知言見到真係嚇到個心離一離呀!全知言知佢係着緊日本嘅原宿系衣着,但點解咁似芭堤雅啲泰妹嘅,唔通Sherman想破格啲,唔跟韓風跟泰風 ...


染咗啡毛加埋黑皮膚, Sherman真係好有東南亞味。

全知言

鍾舒漫似足泰妹

近年韓風不斷吹襲香港,搞到一街都係韓系打扮嘅允兒 G-Dragon,由睇唔慣都變習慣。

一向都好鬼健康膚色嘅鍾舒漫( Sherman),上週三( 2日)喺灣仔買包食,不過佢就以一身喇叭褲加珠片衫嘅打扮,全知言見到真係嚇到個心離一離呀!全知言知佢係着緊日本嘅原宿系衣着,但點解咁似芭堤雅啲泰妹嘅,唔通 Sherman想破格啲,唔跟韓風跟泰風?

呢個側身望埋去,第一,唔會諗起係 Sherman,第二,閃衫加闊牛泰式打扮就……。

Sherman臨走俾番個正面全知言睇,果然,同泰妹無乜異樣。


鍾意就快D Share啦!