掃呢頁CODE去手機

2016年1月14日 星期四

CY唱 K嘥氣 龍蝦媽買補品 專吼補腎益肺 [壹週刊 - 1349] __,M1,

齊昕玩轉龍蝦媽,但細妹頌昕就完全另一回事,陪老媽子去超市上糧,兩大袋,自己孭晒上身。同你吟一吟CY唱K嘥氣 龍蝦媽買補品 專吼補腎益肺自從舊年萬聖節當街當巷上演一幕摑老母後,「人民英雄」齊昕就被失踪守行為。大女反叛出位,好在仲有個細嘅!早個禮拜六,《壹》仔喺中環見到CY太唐青儀喺惠康買買買,細女頌昕陪埋去幫手拎嘢,兩母女上倉咁,兩大袋走。之後轉戰余仁生,吸引龍蝦媽興趣除咗人人都買得起嘅湯料同涼茶包 ...


齊昕玩轉龍蝦媽,但細妹頌昕就完全另一回事,陪老媽子去超市上糧,兩大袋,自己孭晒上身。

同你吟一吟

CY唱 K嘥氣 龍蝦媽買補品 專吼補腎益肺

自從舊年萬聖節當街當巷上演一幕摑老母後,「人民英雄」齊昕就被失踪守行為。大女反叛出位,好在仲有個細嘅!早個禮拜六,《壹》仔喺中環見到 CY太唐青儀喺惠康買買買,細女頌昕陪埋去幫手拎嘢,兩母女上倉咁,兩大袋走。

之後轉戰余仁生,吸引龍蝦媽興趣除咗人人都買得起嘅湯料同涼茶包,仲有$5240半兩、一斤要$167,680嘅冬蟲夏草、三百幾蚊有交易,有補腎益肺功效嘅蟲草菌絲體膠囊、冰糖燕窩之類嘅現成補品;至於頌昕就揸住盒美白去斑寶唔放。

689公務繁忙,仲要同家強唱 K同 AV女玩 fb,咁操勞, CY太自然要買多啲好嘢,幫老公好好補吓!

包同香港人拗頸嘅 CY「日理萬機」, CY太買定豬肉煲老火湯。

蟲草菌絲體(黃盒)補腎益肺,冰糖燕窩潤肺養顏, CY太買!至於頌昕,就對手上嘅美白去斑寶非常有興趣。

唐青儀考慮買乜?放到咁入,之唔係過萬蚊一兩嘅冬蟲夏草囉!

買足 45分鐘,頌昕企到攰要坐,兩母女喺余仁生一大袋,司機攞上車。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!