網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月19日 星期五

鍾嘉欣傳奉子秘婚 樂易玲怒指:黐線 __,嘉欣,李嘉欣,樂易玲,鍾嘉欣,

嘉欣BB真係有咗?樂易玲(右圖)就話冇可能!next1/1pre其實嘉欣BB同伍允龍嘅八年情已經玩完,呢個可能性又低咗啲喎。next1/1pre反而伍允龍同劉佩玥被傳拍劇撻着,仲被影到一齊食飯,呢段「情」嘅可能性會唔會仲大啲?next1/1pre藝人鍾嘉欣與伍允龍之戀情已成過去式,而伍允龍亦另有新緋聞,他與同劇《城寨英雄》的劉佩玥被拍得飯敍,並不避嫌承認與朋友食飯好平常。不過,日前卻傳出鍾嘉欣與伍 ...


嘉欣BB真係有咗?樂易玲(右圖)就話冇可能!

next 1/1 pre

其實嘉欣BB同伍允龍嘅八年情已經玩完,呢個可能性又低咗啲喎。

next 1/1 pre

反而伍允龍同劉佩玥被傳拍劇撻着,仲被影到一齊食飯,呢段「情」嘅可能性會唔會仲大啲?

next 1/1 pre

藝人鍾嘉欣與伍允龍之戀情已成過去式,而伍允龍亦另有新緋聞,他與同劇《城寨英雄》的劉佩玥被拍得飯敍,並不避嫌承認與朋友食飯好平常。

不過,日前卻傳出鍾嘉欣與伍允龍在溫哥華奉子秘婚,鍾嘉欣則未有回覆,但其公司無綫高層樂易玲就指報道不實:「黐線,唔使理呢啲報道!冇可能!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!