網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月19日 星期五

千億新抱出沒!子淇超低胸睇麥當娜 __,麥當娜,

徐子淇今次睇騷睇得好低調。next1/1pre雖然天氣咁凍,但子淇依然着到好低胸。next1/1pre不過佢似乎瘦得滯。next1/1pre子淇同老公李家誠同朋友們,等啲人差唔多散晒場先走。next1/1pre離開時,子淇同老公以及朋友們雞啄唔斷,似乎好回味個SHOW。next1/1pre不過當知道現場有記者時,子淇即時表現避忌。next1/1pre仲要係咁整理衣領,以免意外被影到走光。next1 ...


徐子淇今次睇騷睇得好低調。

next 1/1 pre

雖然天氣咁凍,但子淇依然着到好低胸。

next 1/1 pre

不過佢似乎瘦得滯。

next 1/1 pre

子淇同老公李家誠同朋友們,等啲人差唔多散晒場先走。

next 1/1 pre

離開時,子淇同老公以及朋友們雞啄唔斷,似乎好回味個SHOW。

next 1/1 pre

不過當知道現場有記者時,子淇即時表現避忌。

next 1/1 pre

仲要係咁整理衣領,以免意外被影到走光。

next 1/1 pre

麥當娜開騷全城熱捧,就連千億新抱徐子淇都有孖住老公李家誠同埋徐爸爸同徐媽媽捧場,不過佢哋就真係好好嘢,雖然現場滿布記者,但佢哋依然成功逃離呢個傳媒陣,低調咁入咗場睇騷。不過話晒個場入面都一樣有記者,所以子淇最終亦逃不掉被影到嘅命運。

低調的來、低調的去嘅子淇,差不多等到所有觀眾走晒咁滯先慢慢離開。雖然近日天氣好凍吓,但子淇竟然以勁薄裝束上陣,由於件衫超低胸,佢嘅排骨胸頓時出晒嚟,子淇亦都邊行邊不斷整理衣領,估計是為免走光。

現場觀察,子淇完騷時心情相當靚,不斷與身旁友人雞啄唔斷,估計係回味緊娜姐嘅精彩表演。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!