掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

48歲琦琦唔可以冇咗副超 [FACE - 461] __,琦琦,MF,

戴完副超嘅琦琦,當場自信心返晒嚟,仲擺晒「pose」任影唔嬲!全知言48歲琦琦唔可以冇咗副超做得明星,除咗衣着,排頭都好重要,「黑超」更係不可缺少嘅聖物,好似名模琦琦咁,上週三(16日),當日唔使開工唔使湊女嘅琦琦,就好得閒咁去中環置新裝,輕裝打扮嘅佢好快手就選定目標掃貨。隔咗陣,眼明嘅琦琦就發現記者,隨即轉個圈出嚟仲帶埋副黑超,自信心當場返晒嚟,仲出動埋一副親民樣同記者打招呼,你話副超幾重要呢! ...


戴完副超嘅琦琦,當場自信心返晒嚟,仲擺晒「 pose」任影唔嬲!

全知言

48歲琦琦唔可以冇咗副超

做得明星,除咗衣着,排頭都好重要,「黑超」更係不可缺少嘅聖物,好似名模琦琦咁,上週三( 16日),當日唔使開工唔使湊女嘅琦琦,就好得閒咁去中環置新裝,輕裝打扮嘅佢好快手就選定目標掃貨。

隔咗陣,眼明嘅琦琦就發現記者,隨即轉個圈出嚟仲帶埋副黑超,自信心當場返晒嚟,仲出動埋一副親民樣同記者打招呼,你話副超幾重要呢!

琦琦行街時明明冇戴超,入鋪頭反而要戴,唔通鋪頭啲射燈太𥋇眼?

發現記者影相後,琦琦一個轉身就已經帶住副超,名模氣勢當場出晒嚟!


鍾意就快D Share啦!