掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

勁玄!失戀鄧麗欣拋金句:水+水=永恒? __,鄧麗欣,

玄到咁,點明呀!next1/1pre鄧麗欣自同小方分手後,寫啲嘢愈嚟愈深,唔通多愁善感嘅人就係咁嘅?next1/1pre永恒同水到底有咩關係?next1/1pre粉絲雖然都話唔明鄧麗欣講乜,但就紛紛留言安慰佢。next1/1pre藝人鄧麗欣(Stephy)早前宣布與拍拖十年嘅方力申分手,日前佢由外地返港並喺機場接受訪問,仲講到眼紅紅兼哽咽落淚,實在我見猶憐,另外佢仲為同性緋聞解畫,澄清同小牛亦師亦 ...


玄到咁,點明呀!

next 1/1 pre

鄧麗欣自同小方分手後,寫啲嘢愈嚟愈深,唔通多愁善感嘅人就係咁嘅?

next 1/1 pre

永恒同水到底有咩關係?

next 1/1 pre

粉絲雖然都話唔明鄧麗欣講乜,但就紛紛留言安慰佢。

next 1/1 pre

藝人鄧麗欣(Stephy)早前宣布與拍拖十年嘅方力申分手,日前佢由外地返港並喺機場接受訪問,仲講到眼紅紅兼哽咽落淚,實在我見猶憐,另外佢仲為同性緋聞解畫,澄清同小牛亦師亦友,再度引起全城關注。

靜咗一日,Stephy啱啱更新instagram,仲講咗啲好玄嘅嘢:「一加一是一,像一滴水落入一滴水,也像一滴水落入一杯水,或是一滴水落入海中,在它融入的那一剎,就是永恒」,嘩!講到咁,真係黎明同悟性甚高嘅黃真真都未必明佢講乜。

粉絲留言安慰

雖然連fans都唔係好明Stephy講乜,但都睇得出佢仲係心事重重,紛紛留言安慰偶像,為佢打氣:「加油呀。再難過始終會過,下段道路會更精彩」、「stay strong!!!要幸福!!」、「努力將來係點係將來嘅事,支持你啊。」相信Stephy見到粉絲咁支持,都會好窩心!

期後,Stephy透過公司回應《東網》,表示是該金句是由彿學書中看到的。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!