掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

劉華恨生仔 朱麗倩人工受孕試足兩年 __,朱麗倩,劉德華,劉華,

超齡趕尾班車,劉華夫婦千方百計求子,除了誠心拜佛,全家人食齋戒肉。據知,自從女兒滿一歲後,朱麗倩便開始定時定候由生殖科專家蘇偉基,安排進行人工受孕,屢敗屢試!努力至去年十二月,終於收到喜訊。「Hanna出世之後,朱麗倩定咗一年,因為要湊BB同要俾身體恢復;佢唔後生,就算之後再開始接受人工受孕,都失敗咗好多次;每次失敗,等半個月又試過。華仔都唔想老婆太辛苦,講明努力多兩年,試到五十歲唔成功就算,點知 ...




超齡趕尾班車,劉華夫婦千方百計求子,除了誠心拜佛,全家人食齋戒肉。

據知,自從女兒滿一歲後,朱麗倩便開始定時定候由生殖科專家蘇偉基,安排進行人工受孕,屢敗屢試!努力至去年十二月,終於收到喜訊。

「Hanna出世之後,朱麗倩定咗一年,因為要湊BB同要俾身體恢復;佢唔後生,就算之後再開始接受人工受孕,都失敗咗好多次;每次失敗,等半個月又試過。華仔都唔想老婆太辛苦,講明努力多兩年,試到五十歲唔成功就算,點知臨尾得咗!」知情者透露。


鍾意就快D Share啦!