掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

劉華追仔成功! 50歲朱麗倩陀B四個月 __,朱麗倩,劉德華,劉華,

12年5月9日,寶貝女劉向蕙(Hanna)出世後,劉華並未滿足,得一想二的他開晒口要追個仔。華嫂朱麗倩50歲(6/4)將至,急不容緩的劉華夫婦經御用婦產科醫生蘇偉基,安排定期接受人工受孕。皇天不負有心人,朱麗倩去年尾成功再度有喜!生仔恨到出晒聲!去年劉華同歌迷慶生,毫不掩飾地對住過千「家人」自認想生多個仔。當日是內地「金雞獎」舉行頒獎禮的日子,劉華在台上說:「原本今日要去『金雞獎』,但要嚟呢個活動 ...




12年5月9日,寶貝女劉向蕙(Hanna)出世後,劉華並未滿足,得一想二的他開晒口要追個仔。華嫂朱麗倩50歲(6/4)將至,急不容緩的劉華夫婦經御用婦產科醫生蘇偉基,安排定期接受人工受孕。皇天不負有心人,朱麗倩去年尾成功再度有喜!

生仔恨到出晒聲!去年劉華同歌迷慶生,毫不掩飾地對住過千「家人」自認想生多個仔。當日是內地「金雞獎」舉行頒獎禮的日子,劉華在台上說:「原本今日要去『金雞獎』,但要嚟呢個活動,所以冇去到。」主持陳芷菁接口說:「你已經係我哋心目中嘅影帝。」點知劉華直情流露爆出一句:「心目中有鬼用咩?我夠心目中有個仔」

上週二(三月二十二日),懷孕已到四個月穩定期的朱麗倩,著住白色鬆身大肚裙遮肚,由於是流感高峰期,口罩更加不離口,在助手同保鏢陪同下,快閃九龍城。

當日落住毛毛雨,朱麗倩在海味鋪入貨,當她拎銀包準備俾錢時,白色裙被風吹起,四個月肚馬上現形,冇得呃人。

之後一行人再去附近的台灣食品店快買十分鐘,雖然保母車泊正鋪頭門口,但慎防大肚婆俾雨淋濕身冷親,保鏢開定遮護送上車。

據了解,劉華得知自己將再做老豆,立即大為緊張。其時他正忙住宣傳賀歲片《賭城3》,同一時間又要飛去北京開拍新戲《王牌對王牌》,劉華於是急召身在馬來西亞的姨仔返港,幫手照顧老婆。

鍾意就快D Share啦!