掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

劉華破例湊女返學 個唱延期迎接新生命 __,劉華,劉德華,

年屆五十歲高齡佗B,兩公婆為確保冇閃失,行事非常小心。以往湊女親力親為的朱麗倩,自從有了第二胎後,便將大部分責任交俾劉華代勞。曾經講過怕惹混亂,所以從來不敢湊Hanna返學的劉華,為讓老婆可以專心安胎,亦破例出動,帶個女返學。早前,劉華在網誌透露:「早上到港,迫不及侍洗澡,帶小孩上學,然後陪家人早飯,重點是可以閒話家常,接着接小孩下課,哄小孩午睡,我也睡了。」要全心全意陪老婆安胎待產,劉華再一次開 ...




年屆五十歲高齡佗B,兩公婆為確保冇閃失,行事非常小心。以往湊女親力親為的朱麗倩,自從有了第二胎後,便將大部分責任交俾劉華代勞。曾經講過怕惹混亂,所以從來不敢湊Hanna返學的劉華,為讓老婆可以專心安胎,亦破例出動,帶個女返學。早前,劉華在網誌透露:「早上到港,迫不及侍洗澡,帶小孩上學,然後陪家人早飯,重點是可以閒話家常,接着接小孩下課,哄小孩午睡,我也睡了。」

要全心全意陪老婆安胎待產,劉華再一次開「空頭支票」,將紅館個唱無限期押後。下月劉華即將開拍投資的新戲《拆彈專家》,之後便會停工,全天候做「住家男」,湊女陪老婆。「Hanna出世嗰陣,華仔都停咗兩個月冇做任何嘢,今次都一樣,做埋手頭上非做不可嘅嘢就乜都唔接。佢之前仲應承咗出年開演唱會,睇怕一定要押後。」知情者說。

鍾意就快D Share啦!