掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

小方Stephy分手:分手感愕然 鄭中基望方力申鄧麗欣復合 __,Stephy,方力申,小方,鄭中基,中基,鄧麗欣,

鄭中基(左圖左)希望好友復合。next1/1pre余思敏話要練好廚藝冧老公。next1/1pre鄭中基、余思敏next1/1pre藝人鄭中基(Ronald)與老婆余思敏(Sammie)出席電影首映,講到撇低仔女,他們笑言小朋友睇戲有很多問題問:「好騷擾人,好多問題問,會問點解會咁嘅,搞到我都唔知套戲講乜。」而講到日前Ronald生日,老婆驚喜送上親手整的蛋糕,問到是否很冧?對此Ronald笑言:「 ...


鄭中基(左圖左)希望好友復合。

next 1/1 pre

余思敏話要練好廚藝冧老公。

next 1/1 pre

鄭中基、余思敏

next 1/1 pre

藝人鄭中基(Ronald)與老婆余思敏(Sammie)出席電影首映,講到撇低仔女,他們笑言小朋友睇戲有很多問題問:「好騷擾人,好多問題問,會問點解會咁嘅,搞到我都唔知套戲講乜。」而講到日前Ronald生日,老婆驚喜送上親手整的蛋糕,問到是否很冧?對此Ronald笑言:「係啦,我問佢係幾時整,原來係趁我出去做嘢嗰陣整,我話冇理由,我成日喺度冇理由唔知,不過係好Surprised。」而Sammie則謂自己未試過整蛋糕:「其實佢煮嘢叻過我,平時佢喺廚房見到我攞住刀都話等佢嚟。(你平時好少下廚?)係呀,佢睇唔過眼,覺得我好論盡。」在旁Ronald即賣口乖大讚老婆手藝好:「個蛋糕又唔錯,真係好味,真係好驚訝。」

秘密整蛋糕冧老公

Sammie亦謂是趁湊女上興趣班時,自己走去學蛋糕:「之前真係完全唔識整,師傅都讚我有天份,手藝OK。(籌備咗呢個驚喜幾耐?)幾日,最難係要教識個女守秘密,好彩冇洩露。(嚟緊煮多啲畀老公食?)都會嘅,佢都開始有啲投訴,有時都想自己整嘢食畀小朋友食,健康啲,所以會盡力學。」

望好友復合

另外,講到方力申(小方)與鄧麗欣結束十年情,跟兩人份屬好友的Ronald表示感到可惜:「始終咁多年。(你一早知?)唔係,知嗰陣反應係『吓』,不過我都有Send Message畀小方,都尊重佢哋決定,當新一頁新開始。(有網友話去信白宮,令兩人復合?)講真?我都想簽個名,睇吓奧巴馬係咪真係出手。(你都想佢哋復合?)識咁耐,次次都見到佢哋一齊,如果有機會復合都好,可能要啲時間。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!