網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

極速變弗!警鐘胸JC再升CUP搶晒Fo __,JC,警鐘胸,Jessica C,

JC已經升呢做咗超級警鐘喇!名模JessicaC.(JC)本月18日生日,與同樣四月生日的姨姨一同慶祝,JC表示:「搞咗個(86歲)驚喜Party畀Auntie,今年好開心除咗同屋企人慶生,仲有Andy同Tessa一齊。」雖然成件事嘅亮點,應該放喺萬千寵愛在一身嘅Tessa度,不過因為榮升咗媽咪嘅JC上圍相當偉大,只要唔係盲嘅,都會輕易見到佢喺成張相嘅焦點。有網友睇完啲相後,都忍唔住抵死留言,話J ...


JC已經升呢做咗超級警鐘喇!

名模Jessica C.(JC)本月18日生日,與同樣四月生日的姨姨一同慶祝,JC表示:「搞咗個(86歲)驚喜Party畀Auntie,今年好開心除咗同屋企人慶生,仲有Andy同Tessa一齊。」雖然成件事嘅亮點,應該放喺萬千寵愛在一身嘅Tessa度,不過因為榮升咗媽咪嘅JC上圍相當偉大,只要唔係盲嘅,都會輕易見到佢喺成張相嘅焦點。有網友睇完啲相後,都忍唔住抵死留言,話JC嘅雙乳,同B女個頭一樣咁大,仲話嚇親添!

現時忙於湊女嘅JC,透露女兒Tessa胃口好好,她說:「每個幾至兩小時就要餵母乳,呢段時間好攰,但好enjoy。」她透露計劃五月底回港,並謂體重已明顯下降,希望回港時身材回復生女之前的狀態。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!