掃呢頁CODE去手機

2016年5月21日 星期六

【女神返咗嚟喇!】淡妝陳法拉新鮮抵港 甜笑殺晒 __,法拉,女神,陳法拉,

男神黃子華今日下晝1點幾,現身大角嘴一棟唐樓,為舞台劇《前度》綵排,不過女主角陳法拉呢,就唔見人喎!到傍晚6點左右,排咗足足5粒鐘子華神終於做完綵排落樓。雖然排咗咁耐,不過子華神落嚟對住記者,都係keep住蓮子蓉口面,一啲倦態都冇。問佢排劇進度如何?子華就話:「進度好理想,應該會排到開騷前!」問到今次舞台劇有咩特別元素,子華神簡而精咁答:「冇,總之係好睇嘅舞台劇!」子華神揸車走咗後約半個鐘,終於見 ...


男神黃子華今日下晝1點幾,現身大角嘴一棟唐樓,為舞台劇《前度》綵排,不過女主角陳法拉呢,就唔見人喎!到傍晚6點左右,排咗足足5粒鐘子華神終於做完綵排落樓。雖然排咗咁耐,不過子華神落嚟對住記者,都係keep住蓮子蓉口面,一啲倦態都冇。問佢排劇進度如何?子華就話:「進度好理想,應該會排到開騷前!」問到今次舞台劇有咩特別元素,子華神簡而精咁答:「冇,總之係好睇嘅舞台劇!」子華神揸車走咗後約半個鐘,終於見到化淡妝嘅法拉現身,不過就唔係用子華落嚟條樓梯,而係喺隔籬舖頭閃出嚟,一出到街,已經有助手幫佢截定的士。記者沿途嗌住法拉,想佢停低影張相,不過唔知法拉係咪去咗美國讀書兩年,唔係好慣面對鏡頭,冇答記者就9秒9上車走人。

冇乜點化妝嘅法拉,依然索! 冇答問題,但就有笑容搭夠!
排足5粒鐘,子華神終於現身 嘟嘴矇眼都係男神! 問子華舞台劇有咩特別元素,佢chok住話「冇」。

鍾意就快D Share啦!