掃呢頁CODE去手機

2016年5月21日 星期六

郭藹明爆青雲唔識潮語「升呢」:要惡補 __,青雲,郭藹明,劉青雲,

唔知Amy同青雲啲潮語邊個勁啲呢?影帝劉青雲太太郭藹明(Amy)以代言人身份出席護膚品牌活動,現年48歲的她即席分享護膚心得。問到保持凍齡肌膚有何秘訣?她說:「唔係啩,我希望係啦,其實冇乜秘訣,係要小心飲食、飲多啲水同休息。(唔係有個好老公咩?)咁佢有冇凍(齡)?(佢都凍凍哋!)我凍啲,手又凍,腳又凍。」談及於台上說到老公於生日時,送了一束用黑紙包的白花給她,Amy表示已事隔多年了:「佢仲好認真前 ...


唔知Amy同青雲啲潮語邊個勁啲呢?

影帝劉青雲太太郭藹明(Amy)以代言人身份出席護膚品牌活動,現年48歲的她即席分享護膚心得。問到保持凍齡肌膚有何秘訣?她說:「唔係啩,我希望係啦,其實冇乜秘訣,係要小心飲食、飲多啲水同休息。(唔係有個好老公咩?)咁佢有冇凍(齡)?(佢都凍凍哋!)我凍啲,手又凍,腳又凍。」談及於台上說到老公於生日時,送了一束用黑紙包的白花給她,Amy表示已事隔多年了:「佢仲好認真前一日專登去訂黑白色,但以後就五顏六色啦,因為佢可能見我當時冇乜反應,我問佢係咪有咩特別意思,佢話唔係,咁我就話留番遲啲適合嘅時候先送。」

怕出皺紋但拒整容

問到擁有凍齡肌膚的Amy,日後會否接受微調美容?她說:「未知將來科技技術,但我依家唔會做偏向創傷性嘅嘢,打針好痛,我好怕痛,忍痛能力低,將來唔知,但暫時唔會。(接受到60歲時出皺紋?)接受唔到,但一定會發生,一定要接受,冇得唔接受,凍咗(齡)之後慢慢會熱番,最緊要個人心態。」

撐麥明詩唔係炫耀

問到有否留意十優港姐麥明詩在旅遊特輯內不斷把「十優」及「劍橋」字眼掛在口邊,因此惹來觀眾狠批?Amy聞言後為對方解畫說:「可能佢好開心返到讀書時嘅地方,好似你返到鄉下會講番鄉下嘅嘢,好自然嘅事,換一個方法去睇,世界會更美麗。(你都係學霸,但冇炫耀?)因為我未返到洛杉磯啫,可能我返到去,到時都會係咁講,做節目要講啫。」

唔考慮拍真人騷

Amy又自嘲「離地」:「我啲潮語離地,離晒大譜,要學多啲。(老公都勁架!)我覺得唔係,有啲我識,佢都唔識,好似『升呢』都唔識,要惡補吓。」又謂自己不會考慮接拍旅遊特輯及真人騷:「我覺得私生活要留番畀自己。(多多酬勞都吸引唔到你?)暫時唔會。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!