掃呢頁CODE去手機

2016年7月10日 星期日

天倫樂無價!葉玉卿放下生意做全職媽媽 __,葉玉卿,

卿卿早前舉家外遊,在夏威夷的Waikiki海灘玩樂。性感女神葉玉卿早年下嫁美籍商人老公胡兆明(Jeffrey)後,先後誕下大女Victoria、大仔JeffreyJunior(JJ)和細仔Jefferson,專心相夫教子。天生旺夫命的她助老公從超市打入銀行界,Jeffrey於2006年在紐約開設國際銀行,身家隨之暴漲,一家人過着富足生活。卿卿拚搏多年後子女轉眼間已亭亭玉立,卿卿眼見17歲大女Vic ...


卿卿早前舉家外遊,在夏威夷的Waikiki海灘玩樂。

性感女神葉玉卿早年下嫁美籍商人老公胡兆明(Jeffrey)後,先後誕下大女Victoria、大仔Jeffrey Junior(JJ)和細仔Jefferson,專心相夫教子。天生旺夫命的她助老公從超市打入銀行界,Jeffrey於2006年在紐約開設國際銀行,身家隨之暴漲,一家人過着富足生活。

卿卿拚搏多年後子女轉眼間已亭亭玉立,卿卿眼見17歲大女Victoria即將考大學,15歲的大仔JJ及細仔Jefferson亦即將各奔前程,家人相處時光更見珍貴,遂決定出售銀行生意,藉此換來更多時間與子女相處,卿卿說:「我同老公都步入中年,冇話放慢步伐定點,唔會再話要做乜大事業,銀行賣咗就做少樣,超市上晒軌道,唔使放太多時間去理。」

甘願做女兒攝影師

卿卿與Jeffrey早前舉家旅遊,卿卿為Victoria拍下不少水着靚相,自己則較少上鏡,她笑說:「自己都冇影到相,做咗佢嘅攝影師,做媽咪比做乜都難,莫講話做演員!以前做演員有人服侍,依家要服侍佢哋幾個,仲要睇佢哋面色同脾氣!」而盡得卿卿遺傳的Victoria樣靚身材正,至於年僅14歲的細仔Jefferson亦逐漸趕上腳步,卿卿自豪地說:「佢喺同學仔中都唔矮,好多外國同學都矮過佢!」

眼見子女日漸長大,卿卿坦言相處方式大有不同:「要尊重佢哋,聽佢哋意見,睇佢哋心情,唔係佢哋去尊重父母,慘過服侍女朋友!佢哋依家到咗Teenage,講乜就做乜,冇得再質疑佢哋,只可以提議,喺屋企都要好民主,冇得逼㗎!」

視仔女為最大成就

放下生意重擔的卿卿坦言視三個子女為最大成就:「只要佢哋平安開心,讀完書,做個好人,我就覺得任務完成!每年都有時間一家人一齊就好開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!