掃呢頁CODE去手機

2016年7月10日 星期日

鍾欣潼:【萌到喊】梁浸浸施冧功 阿嬌偷襲送吻 __,阿嬌,梁浸浸,鍾欣潼,

梁浸浸咁萌,就連女神阿嬌(圓圖)都要讓開。歌手鄭希怡(Yumiko)個B女梁子柔(梁浸浸)人見人愛,就連契媽鍾欣潼(阿嬌)都畀佢融化咗個心!呢日阿嬌又再去咗探契女,仲拍咗段片放喺Instagram開心Share!片中開頭有把女聲叫:「梁浸浸~」單憑聲線,估計呢個人係Yumiko。冇幾耐之後,阿嬌就Chok出BB聲係咁問梁浸浸:「契媽係邊個呀?邊個係契媽呀?」呢個問題又點會難倒聰明嘅梁浸浸喎!佢手指 ...


梁浸浸咁萌,就連女神阿嬌(圓圖)都要讓開。

歌手鄭希怡(Yumiko)個B女梁子柔(梁浸浸)人見人愛,就連契媽鍾欣潼(阿嬌)都畀佢融化咗個心!呢日阿嬌又再去咗探契女,仲拍咗段片放喺Instagram開心Share!

片中開頭有把女聲叫:「梁浸浸~」單憑聲線,估計呢個人係Yumiko。冇幾耐之後,阿嬌就Chok出BB聲係咁問梁浸浸:「契媽係邊個呀?邊個係契媽呀?」呢個問題又點會難倒聰明嘅梁浸浸喎!佢手指指咁指住拍片人阿嬌,真係巧打耳到暈,其他人都開心到拍晒手掌。之後,梁浸浸又再施展冧招對住鏡頭打招呼,相信一班網友就算隔住個Mon,都想啜佢一啖!所以,阿嬌都忍唔住入鏡,側襲梁浸浸咀咗佢塊面珠仔一吓,大家見到係咪又妒忌又羨慕呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!