掃呢頁CODE去手機

2016年7月10日 星期日

【為太太剃恥毛任人睇】尺度會不會太大了?陳浩民:只係碎料啫! __,陳浩民,

多仔公陳浩民五年抱四,佢同老婆蔣麗莎嘅第四胎囡囡今年3月30號出世,之前嗰晚,陳浩民仲陪老婆到銅鑼灣聖保祿醫院,準備翌晨開刀生B女。當晚陳浩民兩公婆現身醫院,帶同兩個袋、一個中喼,一盒汽球玩具、BB籃同鮮花,最搶眼仲係陳太手上嘅鑽戒同名牌手袋,貴氣迫人。原來當晚,病房裡面除咗陳浩民之外,仲有成村人!包括親人同攝影師。而呢輯相,唔止私人留念,仲公開俾大家欣賞。操刀嘅攝影師是女的,叫做苗苗,佢早於今年 ...




其他影片:>>






多仔公陳浩民五年抱四,佢同老婆蔣麗莎嘅第四胎囡囡今年3月30號出世,之前嗰晚,陳浩民仲陪老婆到銅鑼灣聖保祿醫院,準備翌晨開刀生B女。當晚陳浩民兩公婆現身醫院,帶同兩個袋、一個中喼,一盒汽球玩具、BB籃同鮮花,最搶眼仲係陳太手上嘅鑽戒同名牌手袋,貴氣迫人。原來當晚,病房裡面除咗陳浩民之外,仲有成村人!包括親人同攝影師。而呢輯相,唔止私人留念,仲公開俾大家欣賞。操刀嘅攝影師是女的,叫做苗苗,佢早於今年3月30日已於微博貼出陳浩民太太生B後溫馨合照,仲寫咗篇長文謂:「整整20個小時的記錄,目睹了這對夫妻生產前有趣感動溫暖的畫面。」、「也許前面三個寶寶都沒有嘗試過記錄下來,所以也許是最後一次生育的四寶,Lisa和浩民很希望有一位元能夠信任的攝影師記錄他們最親密溫暖的照片,於是…我如此幸運的被選中了。」、「當lisa準備進手術室的時候四歲的姐姐流淚為媽媽加油,並且整整在手術室外面等了兩個小時!」呢輯感動時刻珍貴圖集,今日喺細女出生一百日此特別日子,由陳浩民於微博轉載,相中都是陳浩民如何細心照顧待產的太太,包括梳洗、吹頭及安撫在醫院留宿陪媽媽生妹妹的孩子,配以陳浩文的點滴回憶,相當動人。不過……圖輯開版嗰張相,就甜蜜得嚟相當大膽。相中兩人在黃光下,浴室裡,下半身裸著的蔣麗莎站著,稍稍提起小腿;陳浩民則坐在廁板上,疑似為太太產前剃恥毛……尺度會不會大得滯?陳浩民以Wechat回覆:「尺度大唔大膽其實見仁見智,當然,未生過嘅朋友見到可能會嚇一跳,但對於過來人嚟講只係碎料啫。其實我同老婆嘅原意係想提醒各位準備生嘅朋友記得將呢啲美麗時光記錄落嚟,絕無賣弄之意。微博發出之後好多網友被感動落淚,最好笑的是更有人被老婆投訴點解當時冇幫對方剃。」蔣麗莎都話:「每個女人生孩子,都需要剃毛……很多人都是讓護士代勞,第四胎生bb是老公親上陣,超級好奶爸…」

圖片來源:幸福製造攝影工作室(攝影師:苗苗) 圖片來源:幸福製造攝影工作室(攝影師:苗苗) 圖片來源:幸福製造攝影工作室(攝影師:苗苗)
圖片來源:幸福製造攝影工作室(攝影師:苗苗) 攝影師苗苗微博

鍾意就快D Share啦!