掃呢頁CODE去手機

2017年11月23日 星期四

試晒造型,拍包青天陳國邦臨門被飛 [壹週刊 - 1446] __,陳國邦,M1,

唔好呼之則來揮之則去娛頭試晒造型,拍包青天陳國邦臨門被飛繼羅嘉良答應捱義氣返港撐台慶,到最後無綫為縮皮,臨門將他彈鐘後,近日再次發生臨門被飛事件。據悉 ...






唔好呼之則來揮之則去

娛頭

試晒造型,拍包青天陳國邦臨門被飛

繼羅嘉良答應捱義氣返港撐台慶,到最後無綫為縮皮,臨門將他彈鐘後,近日再次發生臨門被飛事件。據悉自由身的陳國邦俾大台說回巢拍《包青天》,開工做晒前期功夫,點知高層一個唔 like佢現身 ViuTV,即時踢佢出局,連《公公出埠》都 out走,對大台作風失望的陳國邦:「唔好呼之則來,揮之則去。」







對歷史有研究,又拍唔少古裝劇的阿邦,得監製邀拍《包青天》,做了一輪準備功夫,最後被飛。





大台變「方丈」,唔俾陳國邦參演《公公出埠》,最後五個變四個去布吉拍攝。





上月大台節目巡禮,曹永廉同黃浩然已爆將與陳國邦等五個大太監,齊腳拍旅遊節目《公公出埠》。

鎖定阿邦演公孫策

數月前,無綫籌備重拍相隔二十二年的經典劇《包青天》,男女主角亦敲定,由狄龍兒子譚俊彥接爸爸棒,演深入民心的「包青天」,至於左右手「展昭」及「公孫策」,分別由上緊位的張振朗,及現是自由身的陳國邦孭飛,雖未正式向外公布,但劇組已找三位拍板男主角為前期工作開工。

「監製知道『公孫策』角色唔係一般演員可以 handle,所以一早捉住經驗夠嘅阿邦傾劇本由佢演。一五年就算佢離巢時寫咗封公開信俾公司,依然可以返去拍《八時入席》,因為好多監製知道阿邦有料。」幕後人員透露。





重拍《包青天》,原是陳國邦演「公孫策」,張振朗演「展昭」。





譚俊彥接老豆狄龍棒,演經典角色「包青天」。

為《包》劇請假推 job

今年九月,陳國邦處理新劇合約同時,已為《包青天》埋位試造型,又與同劇主角影埋 TVB年曆海報。在浸大教戲劇的他,為十二月專心開劇,除向學校請定假,還推掉其他搵錢 job。





早前羅嘉良答應捱義氣撐台慶,犧牲慶祝阿仔正日生日,點知最後無綫一句:「依家唔使嘞!」氣得羅嘉良開口炮轟。





自由身的陳國邦拍完 ViuTV劇集,十月現身該台節目巡禮,但卻被大台視為「死罪」。

自由身拍 Viu變罪人

豈料十月尾大台有高層一句唔 like,將陳國邦飛出劇,連帶原本原班人馬,五個太監拍的重頭旅遊節目《公公出埠》,陳國邦都被踢出局。有指幕後人員收到上層通知,陳國邦的「罪名」,是早前拍了 ViuTV新劇《身後事務所》,引來某高層不滿。但一直自由身的他,過去兩年都曾為其他電視台,如奇妙電視拍過親子節目《冇大冇細》,但當時大台冇「方丈」上身。

「當初搵阿邦拍《包青天》時,其實阿邦有同佢哋講拍緊 ViuTV劇,十月完成,當時監製話冇問題,開晒會拍板用阿邦。點知有高層見到阿邦之後現身 ViuTV節目巡禮,唔理阿邦係自由身,一句唔 like要換人。啱啱搵咗人頂阿邦個位,不過佢哋好保密,想冚住件事,唔俾人知咁樣換走人。」幕後人員續說。





年初陳國邦也為奇妙電視拍親子節目,大台沒下封殺令。





無約在身,陳國邦除在浸大教書,亦忙於拍舞台劇,故一有時間,他必陪伴妻女。早前一家三口遊西貢。





15年阿邦決定離巢時,寫了「給無綫的公開信」,出信後數天他接到無綫電話,被邀與毛舜筠拍處境劇《八時入席》。

陳國邦對高層處理失望



「冇人同我交代」

對於搞晒造型,影埋海報,都臨門一腳被大台飛,陳國邦承認此事,而且至今大台冇人直接找他交代始末。「佢哋冇通知我,只係通知我經理人公司。但無論聽古仔、搞造型、影埋月曆,做嘢嗰個係我,唔知點解冇人同我交代。」

「唔明有咩牴觸」

至於「死因」是否上月他拍了 ViuTV劇集,陳國邦覺得若然屬實,更大惑不解。「聽經理人講, TVB話係呢個原因。件事個轉捩點係我出席咗 ViuTV個劇集宣傳。作為一個演員,拍完劇係有責任完成埋個宣傳,再者我唔係合約演員,點解限制我哋工作。佢哋同我經理人講,話驚到時兩個劇同步出街會影響收視。依家明明宣傳話 My TV用戶超過三百幾萬,咁即係睇電視習慣已經由坐定定準時收看,改為彈性網上收睇,咁似乎唔關怕同步出街,加上《包青天》拍攝歷時五個月,加埋後期,出得街都要一年後,但 Viu個劇上月已拍好,我諗唔明有咩牴觸。」

「可唔可以俾番尊重演員」

令陳國邦失望的,並非因為失去演出機會,而是與大台合作廿年,對今日某高層的處理,感到演員不被尊重。「呢件事上我冇乜太大情緒,失望當然有,其實用唔用陳國邦唔係好大問題,因為換角係經常發生嘅事,而係成件事過程唔係一兩日發生嘅嘢,由傾劇本,到造型,影月曆,相信 TVB高層同整個製作團隊,唔會唔認同下進行,點解由覺得適合我做變為唔適合。

我想藉呢個機會,向部分明白事理嘅高層講,今次成件事由邀請我演『公孫策』,或安排拍《公公出埠》,中間係做咗好多嘢同付出,之前同祥仔、蕭正楠佢哋坐埋度橋,亦向浸大請假,為咗《包青天》我推咗兩個一月同二月嘅工作,因為同時間唔可以拍其他嘢,個付出唔係話取消就取消,究竟有冇尊重過演員, TVB成日話演員係你哋好重要嘅資產,又係行頭大哥,咁可唔可以俾啲尊重演員呢,唔好呼之則來揮之則去。」

撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!