掃呢頁CODE去手機

2017年11月23日 星期四

一手抱起3子女 陳豪當啞鈴練「大包」 __,陳豪,

陳豪平時抱起3個當健身。藝人陳豪和李佳芯(Ali)到秀茂坪一間女校宣傳無綫台慶劇《誇世代》,其中陳豪更在遊戲中大顯敏捷身手。訪問時,陳豪就笑指自己除有 ...


陳豪平時抱起3個當健身。


藝人陳豪和李佳芯(Ali)到秀茂坪一間女校宣傳無綫台慶劇《誇世代》,其中陳豪更在遊戲中大顯敏捷身手。訪問時,陳豪就笑指自己除有運動細胞,更有運動「大包」:「健身後成個狀態番晒嚟!」他又笑指當仔女是啞鈴:「好重,成日要餵奶,大仔成三歲都成日話要抱!兩隻手抱晒三個都試過!」

問緋聞男友陳炳銓(Danny)有否試過一手抱起Ali,Ali即拉開話題:「反而我之前試過畀陳豪抱,其實我唔輕,都有110磅,有場佢抱完我話我有啲分量。」問Danny是否要用齊雙手至抱起她,她謂:「兩隻手係正常嘅,如果嫁嗰個要嗰個一隻手抱起我,咁件事就好有難度喇!」記者笑指Danny亦擁有「大包」(指下體),Ali怕醜地就:「我唔知喎!(畀人影過晒)我唔知呀,大細因人而異嘅!」

提到「六嬸」方逸華離世,陳豪即指對方好好人,最難忘是有一次他與老婆陳茵媺生日行街時撞見方逸華:「Say完個Hello我哋兩個就去食飯,點知之後方姐親自拎份禮物嚟送畀我老婆,真係非常好人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!