網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月11日 星期五

《金宵大廈》:孖阿媽煲《金宵》 陳庭欣點名讚呢兩個演員 __,金宵大廈,陳庭欣,

陳庭欣都係《金宵大廈》劇迷!無綫劇集《金宵大廈》近期牽起一陣煲劇潮,連帶有份演出的演員人氣急升,沒想到身為同事的陳庭欣(Toby)亦是該劇粉絲,日前更 ...


陳庭欣都係《金宵大廈》劇迷!


無綫劇集《金宵大廈》近期牽起一陣煲劇潮,連帶有份演出的演員人氣急升,沒想到身為同事的陳庭欣(Toby)亦是該劇粉絲,日前更於節目《東張西望》訪問劇中演員。


Toby笑指唔單止自己迷上該劇,就連母親也有晚晚追劇睇:「有時睇到啲位好心寒,個個單元都特別,高Ling(高海寧)嗰個我睇到眼濕濕,講BB個單元又好心寒,Mary公仔題材又大膽,仲有尹詩沛同阮兒做得好好,個廣東話版主題曲亦好啱套劇,好到位。」


她更指與尹詩佩曾於劇集《踩過界》有對手戲,大讚當時已感覺對方非常努力,把角色發揮得淋漓盡致。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!