網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月27日 星期三

DaDa美棋BB踢走無綫藝人 DaDa,陳靜,

video


DaDa美棋BB踢走無綫藝人

DaDa美棋做代言 Sony踢走無綫藝人

宅男最愛打機,Sony PlayStation明日在九龍灣宣傳賽車遊戲GT6,據知大會原意邀請高海寧(高Ling)和黃美棋撐場做嘉賓,據悉由於無綫封殺壹傳媒,Sony PlayStation考慮找高海寧會沒法在壹傳媒曝光,故為免影響宣傳效果,前晚臨時開會後決定「叮」走高Ling,馬上換上剛復出的陳靜(DaDa)和黃日華女兒、港視藝人黃芷晴頂替,而美棋BB就繼續留低。

Sony PlayStation發言人昨日在電話回覆:「我哋之前係考慮用高Ling,但噚晚公司最後決定換上DaDa同黃芷晴,由佢哋同美棋一齊出席宣傳。」

DaDa冷手執個熱煎堆,復出後即不停接job,她昨日在電話中說:「我自己啱啱復出,大家就搵我做job咁錫我,我一定會畀心機做好個event,我都想賺多啲錢買聖誕禮物。呢個品牌一向都有合作關係,大家合作好開心。」美棋BB昨日也說:「我唔知品牌仲叫咗邊個,DaDa啱啱復出,我都好想見嚇佢,大家未試過合作。」

採訪:葉雪



■最愛打機的黃美棋獲廣告商重用,擔任遊戲代言人。



■被臨時拉伕的DaDa希望多賺job錢買聖誕禮物。資料圖片



■美棋BB期待跟DaDa在宣傳活動碰頭。 資料圖片



■黃芷晴臨時獲邀做電玩宣傳,冷手執個熱煎堆。資料圖片

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!