網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月27日 星期三

冧掂女友全家 祖兒偷運師兄返閨 師兄,劉浩龍,MF,




上週三( 20日),祖兒禦用化妝師 Arris同師兄劉浩龍經理人 Donny喺 W酒店擺酒,祖兒同師兄雖然負責做姊妹兄弟,但 FBI所見, 2人不斷左閃右避,散場後,仲玩前後腳,師兄先走,祖兒跟尾,不過最終目的地咪又係一樣!

FBI

冧掂女友全家 祖兒偷運師兄返閨

容祖兒同師兄劉浩龍,雖然由好友變密友已經年半,但一直低調處理感情事,就算出街拍拖都左閃右避。

不過,上週三( 20日)咁啱係祖兒禦用化妝師 Arris Law同師兄經理人 Donny Yu(虞天洛)喺九龍 W酒店擺喜酒,聽講祖兒一早請假做 Arris姊妹;而師兄就負責做 Donny兄弟,本來可以乘機搵藉口走埋一齊拍拖,但嗰晚原來同 Arris係死黨嘅何韻詩亦有去飲。為免尷尬,祖兒同師兄都好避忌,個個嘉賓都由酒店正門入場,但佢哋兩個就由秘密通道走入場,唔敢咁張揚。

直至淩晨 12點散場,祖兒同師兄一樣好有戒心。 FBI見佢哋等到各賓客走曬,師兄先離開酒店會場探路,之後祖兒跟尾,然後二人前後腳衝上祖兒嘅保母車,車內仲有祖兒細佬同媽咪,不過祖兒同師兄唔係分別返歸,保母車竟載住 4人直剷去祖兒跑馬地松柏新邨香閨。 FBI等咗差唔多 3個鐘都唔見師兄離開,睇嚟師兄都已經贏盡祖兒媽歡心,做埋祖兒家男主人喇!

師兄同祖兒留到差唔多淩晨,以為冇曬記者,點知被 FBI撞到正,於是師兄急急腳走上祖兒嘅保母車,同祖兒弟齊齊坐後排。

尾隨師兄嘅祖兒,為免被影到同師兄嘅合照,上車後一直坐喺前排,師兄就縮到去後排影都唔見;而祖兒媽同祖兒弟亦有去飲,一行 4人齊齊返祖兒屋企,好似一家人咁溫馨。

祖兒車師兄返咗自己屋企, FBI等咗 3個鐘都唔見師兄離開。

當透明

嗰晚其實祖兒嘅前緋聞女友何韻詩亦有去飲,但一直黐住盧凱彤出入,搵師妹做擋箭牌。



鍾意就快D Share啦!