掃呢頁CODE去手機

2014年8月13日 星期三

莊思明遭陳司翰打? 莊思敏:接受唔到另一半郁手郁腳 莊思明,陳司翰,莊思敏,




【新鮮娛頭】莊思明遭陳司翰打? 莊思敏:接受唔到另一半郁手郁腳

2014-08-13 07:45:00



莊思敏話拍拖應該係用個口講清楚,唔希望有身體衝突。(攝影:陳慧安)

夏日國際電影2014開幕典禮暨首映之夜,噚晚喺圓方舉行,現場播出兩套電影,包括活地阿倫嘅《情迷月色下》,同麥曦茵嘅《曖昧不明關係研究學會》,一班圈中人包括陳志雲、莊思敏、余安安、杜琪峯、林二汶、林一峰都有出席支持。

有報道話莊思敏嘅妹妹莊思明,被男友陳司翰打,而莊思明咁啱又晒大髀瘀傷照片,咁身為家姐的莊思敏點睇呢?佢就話唔方便回應呢件事,因為同其他人嘅私事有關,仲叫大家俾多啲空間佢哋。

問到莊思敏接唔接受到另一半郁手郁腳,佢話:「冇人接受到囉,冇必要咁樣做,拍拖應該係用個口講清楚,唔希望有身體衝突,不過唔同嘅人處理方法都有唔同。」

問到莊思敏有冇安慰妹妹?佢就話妹妹有開工,仲有發短訊話畀佢知有呢一個報道,不過莊思敏就冇覆妹妹,因為知道對方開緊工,有傳之前莊思敏幫過妹妹出頭,佢就話:「我相信每對情侶都有試過嗌交,總之就畀多啲空間佢哋,阿妹都冇話搞成點,佢覺得有問題,會講就會講,唔使我哋問。」

同場嘅林二汶就有份客串麥曦茵嘅《曖昧不明關係研究學會》,做一個無良嘅廣告公司老闆,哥哥林一峰就專登嚟支持妹妹,仲大爆妹妹成日七情上面,好似做戲咁,又話成日要畀反應妹妹好攰。二汶就話一峰今日喺嚟之前,專登去煮嘢佢食,大讚個意粉好食,仲幫哥哥宣傳新書《慢煮快活》。

二汶嚟緊9月就會有個音樂會,到時會有倫永亮做嘉賓,因為之前倫永亮幫二汶新碟寫咗首歌,所以會喺音樂會彈番首歌,一峰就話每個幸福嘅女歌手,都會有倫永亮嘅歌,所以妹妹都係幸福嘅女歌手,又話到時會煮多啲健康嘅嘢食畀妹妹,咁就唔怕肥,點知二汶就話一峰:「你頭先用橄欖油浸啲意粉畀我食囉!」



林二汶就有份客串麥曦茵嘅《曖昧不明關係研究學會》。



麥曦茵嘅《曖昧不明關係研究學會》噚晚首映。



二汶(右)爆林一峰用橄欖油浸啲意粉畀佢食。



杜琪峯





莊思敏又話唔方便回應妹妹嘅事。



余安安



鍾意就快D Share啦!